هر جا سخن از خدمات نوین بانکی است نام بانک ایران زمین می درخشد

عصرآزادی آنلاین/ سرویس بانک و بیمه، بانک ایران زمین به عنوان یکی از بانکهای معتبر کشور، هدف گذاری مدیریتی خود را بر این اساس قرار داده است که در کلیه زمینههای بانکداری، در جایگاه برتری و رقابتی قرار گیرد و برای رسیدن به این هدف، بانک ایران زمین با بازاریابی و برنامهریزی منسجم و همت و تلاش مضاعف کلیه همکاران خود، به ارائه خدمات با کیفیت و تمایز بالا برای مشتریان خود پرداخته است.
در حقیقت، بانک ایران زمین با ارائه خدمات بانکداری الکترونیک در چند سال گذشته، تاثیر قابل توجهی در شبکه بانکی کشور داشته و با تمایز محسوس در این زمینه، رقابت ویژهای در بین بانکهای کشور ایجاد کرده است.

▪️بانک ایران زمین رقابت ویژهای را در بین بانکها ایجاد کرده است

در حقیقت، بانک ایران زمین هدف گذاری مدیریتی خود را مبنی بر قرار گرفتن در جایگاه نخست کشور در کلیه زمینه‌ها قرار داده و معتقد است این مهم تنها با بازاریابی و برنامه ریزی منسجم و همت و تلاش مضاعف کلیه همکاران بانک ایران زمین امکانپذیر است.
تاثیر اقدامات بانک ایران زمین در شبکه بانکی غیرقابل انکار است زیرا موج بانکداری الکترونیک که این روزها دغدغه بسیاری از بانک‌های کشور را تشکیل می‌دهد توسط بانک ایران زمین به طور جدی از چند سال قبل دنبال گردید که وجه تمایز محسوس ارائه خدمات در این زمینه، رقابت ویژه‌ای را در بین بانک‌های کشور ایجاد کرده است.
بانک ایران زمین با دارا بودن ظرفیت‌های لازم مانند اموال، دارایی و مطالبات انباشته مسیر هموارتری برای حل مسائل مالی خود می‌بیند و کما فی السابق تلاش دارد تا اپلیکیشن های دیجیتالی خود نظیر همراه بانک فراز ایران زمین بتواند در خدمت عموم مردم ایران زمین قرار گیرد.

▪️
امروزه هر موبایل، یک شعبه فراز بانک ایران زمین است

بانک ایران زمین در سال ۱۴۰۱ با رونمایی از پلتفرم فراز ایران زمین گامی بزرگ در عرصه بانکداری دیجیتال و خدمات‌رسانی به مشتریان خود برداشت به طوری که امروزه هر موبایل، یک شعبه فراز بانک ایران زمین است که تمام سرویس‌ های بانکی را در اختیار مشتریان ایران زمینی قرار می دهد.
در حقیقت، “فراز” مخفف “فناوری روز ایران زمین” است که شرکت فراز هم‌نام با اکوسیستم بانک دیجیتال ایران زمین، با هدف توسعه خدمات نوآورانه، شخصی سازی و برآوردن نیازهای خاص هر مشتری شامل شرکت‌ها و همکاران تجاری و غیره در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه، سرویس‌های بانکی خود را از طریق زیرساخت‌های بانکداری دیجیتال را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.
در دنیای دیجتالی فعلی با استفاده از سامانه همراه بانک فراز ایران زمین، مشتریان بانک ایران زمین دیگر نیازی به حضور و یا مراجعه مستقیم به شعب بانک ایران زمین ندارند زیرا تمام فعالیت‌های این نرم افزار به صورت آنلاین می باشد تا همه مردم، ایران زمینی شوند!

 ▪️بانک ایران زمین با فناوری هوش مصنوعی رضایت مشتریان را جلب نمود

بانک ایران زمین به منظور حمایت و آموزش کارکنان در جهت مشتری‌مداری و رضایت مشتریان، استراتژی‌های متعددی را اجرا کرده است به طوری که با توجه به فضای فناورمحور بودن جهان در عرصه مالی و اقتصاد، برنامه‌ها و طرح‌هایی را بنیان گذاشته است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.
بر این اساس، بانک ایران زمین ارائه سرویس های بانکداری باز به مشتریان را در سال های اخیر با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، از طریق سامانه بوم ایران زمین اجرایی کرده و در این راستا با بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی و داده کاوی، خدماتی را برای مشتریان ارائه می دهد که متناسب با نیاز آنان است.
بانک ایران زمین در راستای اهداف خود که شفافیت را بخشی از آن می‌داند، این امکان را به مشتریان می دهد که با ترکیب اطلاعات بانکی خود در یک جا، تصویری دقیق تری از وضعیت مالی خود را استخراج کنند به همین منظور با ایجاد یک خدمت متفاوت و مبتنی بر فناوری بر بستر بانکداری باز، از طریق پلتفرم فراز خود فرصت مناسبی را برای کسب و کار‌های مختلف و به ویژه استارت‌آپ‌ها و فین تک‌ها فراهم کرده است.

▪️
فراز بانک ایران زمین در نسخه آزمایشی بازخورد بهتری دریافت کرد

شرکت توسعه فناوری‌های روز بانک ایران زمین با نام اختصاری فراز به همراه مرکز نوآوری ایران زمین به عنوان بازوهای فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، بیش از ۳۰۰ سرویس بانکی را به صورت واسطه های برنامه نویسی استاندارد  موسوم به API عرضه کرده است.
علاوه بر این، شرکت توسعه فناوری های روز بانک ایران زمین بسیاری از خدمات بانکی را در قالب ویجت ارائه کرده و تسهیل در فرآیندها و پیاده‌سازی و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان بانک ایجاد کرده است.
یکی از این خدمات، همراه بانک فراز ایران زمین است که در میان دیگر برنامه‌های کاربردی در صنعت بانکداری دارای ویژگی‌هایی خاص در عملکرد فعالیتی با مشتریان می‌باشد.
پلتفرم بانکی فراز اوایل دی ماه ۱۳۹۹ در بانک ایران‌ زمین راه‌اندازی شد و اکنون نیز بیش از ۴ هزار مشتری دارد که تمام آن‌ها مشتریان بانک ایران‌زمین هستند لذا این اقدام موجب می‌شود فراز بانک ایران زمین بتواند در نسخه آزمایشی بازخوردها را بهتر دریافت کرده و در جذب مشتریان بیشتر موفق‌تر عمل کند.

▪️
فراز بانک ایران زمین سادهسازی و شخصیسازی خدمات را ارائه می دهد

در یک جمله می‌توان گفت مزیت کارکرد پلتفرم فراز بانک ایران زمین حقیقتاً ساده‌ سازی، شخصی‌ سازی خدمات و ارائه تجربه لذت‌بخش به مشتریان است؛ مزیتی که بانک ایران زمینی ها برای رسیدن به آن از دشواری‌های متعددی عبور کرده تا مردم ایران زمین را ایران زمینی تر نماید.
اپلیکیشن فراز ویژگی های جذابی دارد که آن را نسبت به برنامه های بانکداری و پرداخت یار دیگر متمایز کرده و اگر از مشتریان بانک ایران زمین هم نباشیم در مدت کوتاه این برنامه را روی موبایل خود نصب کرده و به ایران زمینی ها ملحق می شویم.
بانک ایران زمین در راستای توسعه فرهنگ کسب و کار خصوصی، گسترش بازار هدف و افزایش روزمره فعالیت های تجاری به سرعت در حال تنوع بخشی و انجام خدمات مدرن الکترونیکی به مردم ایران زمین می باشد.
بانک ایران زمین در راستای استفاده از فناوری نوین، ایجاد بستری جهت ارائه خدمات به صورت الکترونیک به کاربران و همچنین سهولت دسترسی افراد به خدمات این بانک، همراه بانک فراز ایران زمین را در اختیار کاربران خود قرار داده است که متعلق به همه ایران زمینی هاست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.