بخشی‌زاده: به خواسته‌های فنی خود از اردوی تهران رسیدیم

سرمربی تیم مس سونگون آخرین وضعیت تیمش را تشریح کرد.
عصرآزادی آنلاین: یوسف بخشی‌زاده سرمربی تیم فوتبال مس سونگون در خصوص اردوی پیش فصل تیمش گفتگویی با رسانه های خبری داشته است.

به این اردوی فشرده نیاز داشتیم
ما یک اردوی شش روزه پرفشار را پشت سر گذاشتیم که در این شش روز سه دیدار تدارکاتی سنگین داشتیم و به اعتقاد ما نیاز بود تا در این اردو به بازیکنان فشار تمرینی وارد کنیم تا عیار تیم مشخص شود.

به خواسته های فنی خود رسیدیم
با هماهنگی های انجام شده سه دیدار تدارکاتی داشتیم که یک حریف لیگ برتری و دو حریف لیگ یکی مدعی بودند و تلاش کردیم از تمامی بازیکنان حاضر در لیست به اندازه استفاده کنیم و در کل صرفنظر از نتایج دیدارهای تدارکاتی از عملکرد تیمی راضی بودم و به خواسته‌های فنی خود رسیدیم.

لیست ما نهایی نشده است
ما با در نظر گرفتن بودجه محدودی که داریم بازیکنان خوبی را جذب کردیم و با بازیکنانی که از فصل گذشته نیاز داشتیم توافق کردیم ولی لیست ما نهایی نشده است و مدیریت باشگاه پیگیر مذاکره با چند بازیکن مورد نیاز هستند که تلاش میکنیم تا هفته اول مسابقات قطعی کنیم که جا دارد از زحمات شبانه روزی دکتر نجف‌زاده تشکر کنم.

کار سختی در لیگ یک داریم
تیم‌ نوپای ما برای حضور بعنوان یک مدعی در لیگ یک کار سختی را در پیش دارد و ما با حریفانی روبرو هستیم که خیلی گران بسته شده‌اند و تا دندان مصلح هستند ولی ما سعی میکنیم تا موفقیت فصل گذشته را ادامه دهیم.

با تکیه بر استعدادهای بومی مدعی هستیم
ما در این فصل روی نفرات بومی تمرکز کردیم تمامی نفرات لیست ما در رده زیر ۲۳ و امید همگی از نفرات بومی هستند و در لیست بزرگسالان نیز ۹۰ درصد از نفرات بومی استفاده کرده‌ایم و تلاش ما این است با تکیه بر نفرات بومی بعنوان یک مدعی وارد مسابقات شویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.