تراکتور – الشارجه: اوج حساسیت در تبریز!

حساس ترین روز فوتبالی تبریز فرا رسید.
عصرآزادی آنلاین/داود حسن زاده: تیم های فوتبال تراکتور ایران و الشارجه امارات روز سه شنبه ٣١ مرداد از ساعت ١٩/٣٠ در چهارچوب مرحله پلی اف فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم خواهند رفت.
الشارجه امارات یکی از تیم های پرستاره امارات هست که در ترکیب خود از بازیکان سابق بارسلونا و مطرح اروپا همچون پیانیچ, پاکو الکاسر, مانولاس و  کایو بهره می برد که می توانند در هر لحظه از بازی جریان بازی را به نفع تیم اماراتی برگردانند.
اما همان قدر که الشارجه در خط حمله زهردار است در خط دفاعی ضعف چشم‌گیری دارد و بهترین فرصت برای کادر فنی تراکتور است که با انالیز دقیق و خط هافبک و وینگرهای خلاق خود به تیم اماراتی ضربه بزند.
بزرگترین رقیبی که روز سه شنبه در انتظار الشارجه پرستاره است انگیزه بازیکنان تراکتور برای جبران شکست های اول فصل و جو وحشتناک استادیوم یادگار امام می باشد.
تراکتور بارها در بازی های آسیایی دراین استادیوم به کمک پرشورها هر تیم قدرتمندی را زمین‌گیر کرده است.
خمز و بازیکنانش فصل را خوب شروع نکردند و با دو باخت مقابل سپاهان و پرسپولیس موجی از نگرانی در دل های طرفداران تراکتور ایجاد شد.
اما با نگاهی به کیفیت فنی بازی‌های تراکتور در فصل پیش به این نکته پی می بریم که تیم خمز اگر بدون اشتباه ظاهر شود توانایی شکست هرتیمی را دارد.
خمز دراین بازی باید هماهنگی ویژه ای بین پورحمیدی و مدافعان ایجاد کند تا دوباره تبدیل به پاشنه آشیل تیم نشود چراکه شکست در  این بازی امکان جبران نخواهد داشت و تیم بازنده از رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان باز خواهد ماند.
تراکتور در این بازی به طور قطع محمدنادری و بهزاد سلامی را به علت مصدومیت در اختیار ندارد و وضعیت حضور محمد آقاجانپور دراین بازی در هاله ای ازابهام است.
امیدواریم روز سه شنبه نماینده کشورمان با ارائه یک بازی زیبا و حمایت پرشورها با شکست الشارجه امارات در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حاضر شود و همراه با سه نماینده دیگر کشورمان یعنی پرسپولیس, سپاهان و نساجی از آبروی فوتبال ایران درآسیا دفاع کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.