‎مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

بانک توسعه تعاون حامی واحدهای نوآور

عصرآزادی/ سرویس اقتصادی: مدیر شعب بانک توسعه تعاون حمایت از واحدهای خلاق و نوآور را یکی از رسالت های این بانک خواند.

مسعود کردستانی در دیدار با مدیر و سهامدار مجموعه بین المللی آکادمی یمن کافه در ایران افزود: برنامه ریزی برای اوقات فراغت نسل جوان امروز بسیار حساس و‌ پیچیده است.
‎وی ادامه داد: زندگی در فضای مجازی و دنیایی خارج‌ از دنیای واقعی جوانان امروز را در جهان دیگری قرار داده است و رهایی از این فضا و قرار گرفتن در دنیای واقعی باید جذابیت ها و خلاقیت های خاص خود را داشته باشد.
‎وی با اشاره به اقدامات گسترده و تحسین برانگیز آکادمی یمن کافه در ایران افزود: از اینکه چنین برند بین المللی با چنین گستردگی موفق شده در داخل ایران نیز حضوری موفق و اثرگذار داشته باشد تحسین برانگیز است.
‎در ادامه مسعود واعظی سهامدار و مالک کافه یمن در ایران گفت: این مجموعه با ۲۰۵  شعبه در ۷ کشور دنیا از جمله ایران، سوئد، آلمان، استرالیا، قبرس، عراق و ترکیه موفق شده است که یکی از موفق ترین برندهای کافه جهان‌را به خود اختصاص دهد.این کافه در ۴۴ استان ترکیه با ۱۲۶ شعبه گسترده ترین مجموعه کافه ترکیه را به خود اختصاص داده است. در ایران نیز ۱۷ شعبه در شهرهای تبریز شامل ۱۰ شعبه ،ارومیه، اردبیل، شیراز ، اهواز و خط خزر که در مجموع ۲۰۵ شعبه فعال دارد.
‎وی ادامه داد: مجموعه یمن کافه به صورت مستقیم زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را فراهم کرده و در آکادمی یمن کافه سی نیز همواره دوره های آموزشی در حال برگزاری است که به واسطه آن نیروهای ماهر در مشاغل مختلف کافه دوره های آموزشی را سپری کرده و گواهی نامه بین المللی دریافت می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.