فیلم کوتاه «ژیان» آماده حضور در جشنواره های داخلی و خارجی

عصرآزادی آنلاین / سرویس فرهنگی:
فیلمبرداری فیلم کوتاه «ژیان» به تهیه کنندگی و کارگردانی تیما محمدی به پایان رسید و آمادگی خود را جهت حضور در جشنواره های داخلی و خارجی اعلام نمود.
عصرآزادی آنلاین – علیرضا نیاکان؛ تیما محمدی تهیه کننده جوان شیرازی که تهیه کنندگی فیلمهایی مانند “پیوت” و “رودخانه سکوت”  را در کارنامه خود دارد این بار در مقام کارگردانی فیلم کوتاه «ژیان» را جلو دوربین برد.
تیما محمدی گفت: فیلم کوتاه «ژیان» جهت شرکت در جشنواره های داخلی و خارجی تولید شده است. در این فیلم از عوامل بومی که از بهترین های شیراز هستند استفاده کردم. در این فیلم که سومین فیلمی میباشد که تهیه آن را بعهده دارم کارگردانی آن را برای اولین بار انجام دادم.
وی در ادامه از تلاشها و زحمات امید خورشیدیان که در این مسیر زحمات زیادی را متحمل شده قدردانی کرد .
در خلاصه داستان «ژیان» اینگونه آمده: که زن جوانی که همسرش را در جنگ با داعش از دست داده است همراه با دخترش  برای اداره امور زندگی دست و پنجه نرم میکند. مشکلاتی بر سر راه دارد که ….
بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش داشته اند: تیما محمدی -رستا اسدی-زانکو محمدی -محمد منصوروار-یحیی عسکری و با حضور آرش موسوی
تهیه کننده و کارگردان:تیمامحمدی / نویسنده :زانکو محمدی /دستیار کارگردان :زانکو محمدی /تصویربردار:امید خورشیدیان /صدابردار:محمدرضا فروزان/گریم : محمدمنصوروار /منشی صحنه و عکاس : امیرحسین منصوری/تدوین و جلوه ویژه :امید خورشیدیان /طراح صحنه:رضا امیری مقدم /طراح لباس:فاطمه فرجی /مدیر تولید :آرش موسوی /موسیقی و صداگذاری:آریا شمس /مدیر رسانه :حسین رنجبر/مشاور پروژه:مصیب زارع/طراح پوستر :امیرحسین منصوری /تدارکات:سعید ایوبی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.