مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

“کلیبر” محور توسعه گردشگری آذربایجان است

عصرآزادی آنلاین/ سرویس بانک و بیمه: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از کلیبر به عنوان یکی از محورهای توسعه گردشگری آذربایجان شرقی و شمال غرب کشور نام برد.
“مسعود کردستانی” ضمن بازدید از شعبه کلیبر در دیدار با رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کلیبر و همکاران شعبه کلیبر افزود: ظرفیت های فوق العاده طبیعی و تاریخی منطقه کلیبر و وسعت و گستردگی این منطقه بی تردید در توسعه گردشگری شمال غرب کشور تاثیر گذار است.
وی با اشاره به رویکرد بانک توسعه تعاون تاکید کرد: این بانک با رویکرد توسعه ای خود همواره تلاش کرده است که در توسعه سهمی برجسته داشته باشد در کلیبر نیز حمایت از واحدهای مختلف در دستور کار بوده که بسترساز رفع بسیاری از نیازهای اهالی منطقه بوده است.
کردستانی ابراز امیدواری کرد: به همت و تلاش همکاران شعبه و حمایت های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شاهد افزایش سهم آفرینی این بانک در توسعه شهرستان باشیم.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی به ظرفیت ارزشمند تعاونی های مرزنشینان اشاره کرد و گفت: کلیبر از جمله مهمترین خواستگاه های تعاونی های مرزنشینان است که همواره با بانک توسعه تعاون تعامل و همکاری داشته و هم اکنون نیز آماده توسعه این همکاری ها هستیم.
وی اذعان داشت: تعاونی مرزنشینان با عضویت ساکنان مناطق مرزی کشور و به منظور تامین نیازمندی های آنان بر اساس قانون بخش تعاونی تشکیل و ثبت می شوند و با رعایت قوانین و مقررات مربوط به مبادلات مرزی برای عضو غیر عضو در حوزه شرکت فعالیت می نمایند که کلیبر و خداآفرین یکی از اصلی ترین خواستگاه های این شرکت ها است.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی خطاب به همکاران شعبه کلیبر اظهار داشت: با درک این ظرفیت های منطقه امیدوارم با افزایش توان و زمانی که برای جذب منابع انجام می دهید زمینه ساز ارتقای درجه شعبه نیز باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.