ایران زمین حامی رشد تولید ایران زمین

عصرآزادی آنلاین/ سرویس بانک و بیمه، بانک ایران زمین به عنوان یکی از مهمترین بانک های حامی حوزه تولید و تحقق شعار سال ۱۴۰۲، از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در قالب بانکداری مدرن، تسهیلات گسترده ای را به مشتریان خود ارائه میکند به طوری که در سال های اخیر توانسته با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خُرد، تمام توان خود را به کار گیرد تا خدمات متمایزی به مشتریان خود ارائه نماید.

◾️بانک ایران زمین در راستای حمایت از تولید مشوق های مناسبی را در نظر گرفته است

امروزه کسب و کارهای خُرد و متوسط نقش کلیدی در توسعه اقتصادی و اشتغال زایی جوانان ایفا می کنند اما نکته ای که در این بین حائز اهمیت است مباحث حمایتی از نظر ارائه تسهیلات در این حوزه می باشد که متاسفانه در کشور ما این موضوع در گذشته به صورت جدی دنبال نمی شد ولی اکنون بانک هایی مانند بانک ایران زمین در راستای حمایت از آنها تسهیلات و مشوق هایی را در نظر گرفته اند.
در میان بانک‌های کشور، بانک ایران زمین تنها بانکی است که به عنوان یک نئوبانک توانسته با توجه به حجم منابع در اختیار نقش بسیار مهم در اقتصاد کشور و حمایت از تولید ملی را ایفا نماید به طوری که مدیرعامل این بانک از مدیران خود خواســته بر اساس خط مشی‌های تنظیم شده نسبت به حمایت از شرکت‌های تولیدی از طریق استان‌های خود اقدام کنند.

◾️بانک ایران زمین با حمایت از بنگاه های اقتصادی آنها را به سمت توسعه سوق خواهد داد

در حقیقت، بانک ایران زمین جهت حمایت از تولید و توسعه واحدهای صنعتی خرد و کلان تامین اعتبارات گسترده ای انجام داده اند که این تسهیلات در زمینه های تولیدی خدماتی، صنعتی، کشاورزی، بازرگانی، صادراتی و غیره به بنگاه های اقتصادی کوچک، متوسط و بزرگ است.
یک کارشناس صنعت بانکی معتقد است کسب و کارهای خرد و کلان برای تولید محصولات با کیفیت و ارتقای سطح تولید نیاز به حمایت دارند بنابراین بانک هایی مانند ایران زمین می توانند با حمایت از این بنگاه ها آن ها را به سمت توسعه سوق دهند.
سیدمحمد احمدیان با تاکید بر این که نظام بانکی باید دغدغه های اساسی کشور را درک کند افزود: نباید باب اعطای تسهیلات و چرخش پول در نظام بانکی به روی تولیدکنندگان و بنگاه های کوچک و متوسط بسته شود زیرا بانکداری هوشمند، باید هدف اصلی نظام بانکی کشور باشد گرچه بانکداری دیجیتال هم راه رسیدن به همین هدف است.

 ◾️بانک ایران زمین حمایت از اقتصاد ملی را سرلوحه فعالیت های مالی خود قرار داده است

بانک ایران زمین با هدف ارائه خدمات باکیفیت و تاکید بر مشتری مداری، بانکی پیشرو در اقتصاد ایران است و همانند اغلب بانک ها و بنگاه های اقتصادی در سراسر جهان می کوشد در این دوران اقتصادی حساس با حمایت از تولید و تولید کنندگان به سرعت چرخ اقتصادی کشور بیفزاید.
در واقع، بانک ایران زمین به عنوان یکی از بزرگترین بانک های خصوصی کشور همواره موضوع حمایت از اقتصاد و تولید ملی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است، به نحوی که یکی از اصلی ترین اقداماتش در حوزه شناسایی تولید کنندگان در سراسر کشور است زیرا واحدهای تولیدی در برهه ای که تحریم بر اقتصاد کشورمان آسیب زده است سهم بسزایی در جهت ایجاد اشتغال و افزایش درآمد های استانی و ملی دارند.
به گفته کارشناسان بانک ایران زمین، توسعه کسب و کارهای خُرد و تولیدات داخلی یکی از اولویت های اصلی در پیشرفت نظام اقتصاد کشور است و برنامه و استراتژی تعیین شده بانک ایران زمین بر همین راستا تدوین شده است تا به هر نحو ممکن از ظرفیت های نوین بانکی در اشتغال زایی، درآمدزایی و مانور جوانان کشور استفاده بهینه به عمل آید.

◾️مسیر توسعه کسب و کار و تولیدات داخلی از مسیر خدمات بانکی ایران زمین می گذرد

مدیرعامل بانک ایران زمین حمایت از جوانان را یکی از اولویت های اصلی در پیشرفت نظام اقتصاد کشور بیان کرد و گفت: خدمات ما باید طوری طراحی شود که برای مشتریان ارزش افزوده ای متمایز از آنچه در گذشته ارائه می شد، داشته باشند زیرا بانک ایران زمین توانست در بخش خدمات دیجیتال بانکی، سرمایه گذاری کرده و با همت همکاران خود این رویکرد را عملی و اجرایی نماید.
عبدالمجید پورسعید این نوید را به افرادی که می خواهند کسب و کار خود را توسعه بدهند داد و افزود: اشخاصی که در حال ارائه سرویس به مردم و توسعه کسب و کار و تولیدات خود هستند مسیر خدمات بانکی خود را می توانند از طریق بانک ایران زمین و بستر ایجاد شده در این مسیر انجام دهند.
وی، نقش بانک ها به عنوان یکی از بخش های تامین مالی اقتصاد کشور را مهم دانست و اضافه کرد: انتظاری که از بانک‌ها به عنوان یکی از اساسی ترین بخش‌های تامین مالی و اقتصادی می رود، قرار گرفتن در کنار تولید و تامین بخش مهمی از اعتبار حوزه تولید کشور است.
بدین ترتیب و با استنباط از اظهارات مدیرعامل بانک ایران زمین می توان دریافت که این بانک همگام با صنایع و سایر فعالان عرصه تولید داخلی در زمینه افزایش توان داخلی کشور حرکت می کند که در این راستا، با تنوع خدمات در زمینه صدور انواع ضمانت نامه و گشایش اعتبار اسنادی ریالی از طریق فراهم نمودن شرایط گسترش تعاملات بانکی و ایجاد روابط مستمر در راستای تحقق ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن را در دستور کار خود قرار داده و با سازماندهی دریافت‌ها و پرداخت‌ها، امر مبادلات تجاری و بازرگانی را تسهیل می‌کند تا موجب گسترش بازارهای داخلی گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.