مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی خبر داد؛

نقش تاثیرگذار بانوان در بانک توسعه تعاون

عصرآزادی آنلاین/ سرویس بانک و بیمه: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از حضور ۱۲ درصدی بانوان در جمع همکاران بانک توسعه تعاون استان خبر داد و از حضور فعال همکاران خانم در مسابقات ورزشی بانک تقدیر و از کسب موفقیت آنان تمجید نمود.

مسعود کردستانی در جمع همکاران بانوی این بانک افزود: همکاران خانم در توسعه و تحقق اهداف بانک توسعه تعاون نقش اثرگذاری داشته اند و این امر برای مدیران این بانک کاملا عیان و آشکار است.

وی ادامه داد: بانوان همکار در کنار مسئولیت های اجتماعی و خانواده در بانک بسیار فعال حاضر شده اند که این امر نیاز به تقدیر و تشکر ویژه دارد.

کردستانی به سهم زنان در موفقیت تعاونی ها اشاره کرد و یادآور شد: بسیاری از شرکت های تعاونی که مدیریت و راهبری آنها برعهده بانوان است در زمره تعاونی های موفق قرار دارند و این امر نشان از حساسیت و پیگیری مستمر بانوان در امور حساس دارد.

وی با تاکید بر اینکه کار بانکداری ذاتا کار دشواری است اذعان داشت: این در حالی است که همکاران بانوی بانک توسعه تعاون با تمام توان در امر بانکداری تلاش می کنند و از این حیث در بین بهترین همکاران قرار دارند.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون با تاکید بر توان جذب منابع و تحقق اهداف بانک در این قشر از همکاران تاکید کرد و گفت: در تحقق و پیشبرد اهداف بانک با سایر همکاران مشارکت کنید و در همه حال به فکر سودآوری بانک و ارائه خدمات متنوع بانکداری به مشتریان باشید.

شایان ذکر است در ادامه این نشست هر یک از همکاران به بیان دیدگاه ها و درخواست های خود از مدیریت استان پرداختند و بعد از آن در ویدئو کنفرانسی با حضور مدیر عامل بانک توسعه تعاون کشور شرکت کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.