مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

حمایت از دانش بنیان ها افتخار بانک توسعه تعاون است

عصرآزادی/ سرویس اقتصادی: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی گفت: یکی از افتخارات بانک توسعه تعاون حمایت از شرکت های دانش  بنیان و فناور محور این استان است.
مسعود کردستانی در جریان بازدید از شرکت دانش بنیان رسام پلیمر نامی افزود: شرکت های دانش بنیان با بهره مندی از دانش و فناوری ارزش افزوده  قابل توجهی برای کشور ایجاد می کنند که حمایت از چنین شرکت هایی بسیار ارزشمند است.
وی با اشاره به حمایت های بانک توسعه تعاون اظهار داشت: بانک توسعه تعاون با صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان تفاهم نامه  همکاری دارد که در این مسیر حمایت هایی نیز تاکنون انجام شده است.
بیش از ۴۰ نفر  مسئولیت  نوآوری در تولیدات جدید را بر عهده دارند
مدیرعامل شرکت رسام  پلیمر نامی که به تولید انواع  پلی استرهای تخصصی، پری پلیمرها، کاتالیست ها و پلی  میکس می پردازد در این دیدار گفت: رسام پلیمر نامی تنها شرکت دانش بنیان رتبه یک کشور است که در فرابورس نیز حضور دارد و در حال حاضر ۱۶۰ نفر در این مجموعه  صنعتی مشغول فعالیت هستند.
موسی زاده ادامه داد: این شرکت با نصب و راه  اندازی یکی از پیشرفته  ترین خطوط تولید سیستم هاوس به تولید و ارائه  انواع پلی استرهای تخصصی، پری پلیمرها، کاتالیست ها و پلی میکس ها برای صنایع مختلف کفش، عایق های صنعتی، خودروسازی، لوازم خانگی و ابر و اسفنج، چسب سازی، رنگ سازی و سایر صنایع مرتبط به بازارهای داخلی و خارجی پرداخته است.
وی با بیان اینکه ۴۵ درصد بازار کفش ایران مشتری این مجموعه صنعتی هستند اظهار داشت: بخشی از محصولات نیز به کشورهای پاکستان، افغانستان، آسیای میانه، قرقیزستان، ترکمنستان و آذربایجان صادر می شود.
مدیر عامل شرکت رسام پلیمر نامی با تاکید بر نقش واحد R & D در این مجموعه صنعتی تاکید کرد: بیش از ۴۰ نفر از پرسنل در این واحد فعالیت دارند که مسئولیت خلاقیت و نوآوری در تولیدات محصولات جدید را عهده دار هستند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.