شهردار تبریز در آیین تجلیل از رتبه برتری های کنکور؛

خانواده بستر اصلی بالندگی و رشد دانش آموزان را فراهم می‌کند

شهردار تبریز با بیان اینکه نهاد خانواده نقش بسزایی در ایجاد بستر رشد و بالندگی فرزندان و دانش آموزان ایفا می کند، گفت: مدیریت شهری در کنار نخبگان جوان قرار داشته و آماده استفاده از ظرفیت این قشر است.
عصرآزادی – سید سعید پیمان؛ یعقوب هوشیار در آیین تجلیل از رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۲ اظهار کرد: از موفقیت های فرزندان کارکنان خانواده بزرگ شهرداری تبریز بسیار خرسندیم و معتقدیم این عزیزان آینده سازان جامعه بوده و امیدواریم به نحو احسن در تمامی عرصه های زندگی سربلند باشند.

وی با بیان اینکه خانواده اولین نهادی است که بستر رشد و آرامش روحی را به فرزندان عطا می کنند، ادمه داد: دانش آموزان باید در کنار جدیت در امر تحصیل، از ورزش و لذت بردن از موفقیت های خویش نیز غافل نشوند چرا که نخبگان و استعدادهای درخشان، راهبران استراتژیک آینده کشور خواهند بود و باید در زمینه های مختلف سرآمد باشند.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این مراسم اظهار کرد: علاوه بر اراده پولادین خود دانش آموزان، حمایت و مشوق بودن والدین نقش مهمی در موفقیت در عرصه های علمی و مخصوصا ماراتن کنکور دارد.

وی با بیان اینکه جوانان با انرژی مضاعف خود باید در کنار تحصیلات آکادمیک در عرصه های متعددی چون تندرستی و ورزش نیز فعالیت کنند، تصریح کرد: جامعه نیازمند افرادی با اشرافیت بالا به حوزه های مختلف است بر همین اساس جوانان برای نیل به موفقیت همه جانبه باید از تک بعدی بودن پرهیز کرده و از قوه خلاقیتی خود برای حل مسائل استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.