۹۷ پروژه در شهرستان طالقان همزمان با هفتمین روز از هفته دولت افتتاح شد

عصرآزادی آنلاین/ نماینده عالی دولت در استان البرز از افتتاح ۹۷ پروژه همزمان با هفتمین روز از هفته گرامیداشت دولت در شهرستان طالقان خبر داد و گفت: پروژه بیمارستان طالقان از ابتدا مورد بی توجهی قرار گرفته و فاقد مصوبه و ردیف اعتباری بوده ولی با رایزنی ها و پیگیری های صورت گرفته به جریان افتاده و اکنون در حال پیشرفت است.
مجتبی عبداللهی همزمان با هفتمین روز از هفته گرامیداشت دولت در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان طالقان، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: ۹۷ طرح عمرانی، بهداشتی و خدماتی با سه هزار و ۴۷۴ میلیارد ریال اعتبار در سطح این شهرستان به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: گازرسانی به روستاهای طالقان، اصلاح شبکه ، احداث مخازن و خط انتقال آب ، احداث شبه فشارمتوسط شبکه برق، احداث استخر ذخیره آب کشاورزی ، ایجاد بازارچه صنایع دستی و موزه روستایی از جمله طرح هایی است که درهفته دولت در شهرستان طالقان به بهره برداری رسید.
عبداللهی گفت: این شهرستان ظرفیت های طبیعی فراوانی در حوزه های مختلف گردشگری، صنایع دستی و بومگردی دارد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و زیرساخت و بستر لازم برای شکوفایی آنها فراهم شود.
وی افزود: ارتقا زیرساخت های آموزشی، بهداشتی و حمایت از بسترهای فرهنگی طالقان از جمله برنامه های مدون برای این شهرستان است.
استاندار البرز گفت: همچنین اجرای طرح تفصیلی شهر طالقان و بازنگری در طرح های هادی روستایی از مطالبات مردم است که در جلسات تخصصی در حال بررسی است.
وی افزود: پروژه بیمارستان طالقان نیز در گذشته مورد بی مهری قرار گرفته و هیچ گونه مصوبه و ردیف اعتباری ندارد از این رو با توجه به نیاز و مطالبه مردم با پیگیری های صورت گرفته، اکنون در حال پیشرفت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.