مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

آمادگی بانک توسعه تعاون جهت توسعه همکاری با پارک علم و فناوری

عصرآزادی/ سرویس اقتصادی: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایان شرقی در خصوص همکاری با پارک علم و فناوری استان اعلام آمادگی کرد.
“مسعود کردستانی” در دیدار با رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک صد درصد دولتی و جوان ترین بانک کشور در خصوص تعامل و همکاری با شرکت های دانش بنیان پارک آماده تعامل و همکاری است.
وی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین مسیرهای توسعه حمایت از شرکت های دانش بنیان است اذعان داشت: با توجه به قرارداد عاملیت بانک در خصوص تسهیلات تکلیفی و همچنین تفاهم نامه های ملی با صندوق نوآوری و شکوفایی آماده ایم با تقویت ارتباطات با پارک از شرکت ها و ایده هایی که پارک علم و فناوری استان معرفی می کند؛ حمایت مالی کنیم.
کردستانی اضافه کرد: قطعا تامین مالی ایده های اقتصادی می تواند بسترساز تولید اشتغال و ایجاد بسترهای جدید شغلی در استان را فراهم آورد.
در ادامه این دیدار، رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نیز ضمن تقدیر از حضور در پارک تاکید کرد: در راستای حمایت از ایده های نو و شرکت های حاضر در پارک آماده تعامل و همکاری با بانک توسعه تعاون هستیم.
سعید جعفری راد افزود: بی تردید افزایش تعامل با بانک زمینه ساز حمایت از شرکت هایی که به منظور توسعه نیازمند تامین مالی هستند را فراهم می کند.
وی در پایان وعده داد اطلاع رسانی مناسبی در خصوص اطلاع شرکت ها از اعلام آمادگی بانک توسعه تعاون برای توسعه همکاری ها را انجام خواهیم داد.
شایان ذکر است بانک توسعه تعاون در حال حاضر ۲۲ شعبه در سطح کلانشهر تبریز و شهرستان های استان آذربایجان شرقی دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.