«تو بمان» در ایستگاه آخر

عصرآزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی:
فیلم سینمایی تو بمان به ایستگاه آخر رسید و پس از پشت سر گذاشتن مراحل پایانی تدوین و اخذ پروانه نمایش آماده اکران خصوصی می باشد.
عصرآزادی آنلاین – علیرضا نیاکان؛ فیلمنامه این فیلم که به نویسندگی مجید وحیدیان و فرزانه طهرانی به نگارش درآمده به زندگی  زوج جوانی در شمال کشور می پردازد که دچار حادثه می شوند و حاصل این اتفاق شوم به مفقودی یکی از آنها می انجامد، سالها می گذرد تا…. بهزاد رحیم خانی، مهدی امینی خواه، شیما محمدی، عباس نایی، حمیدرضا حاجیلو، پریسا هاشمی و ملیکا کارجوسادات بازیگرانی هستند که در این فیلم هنرنمایی می کنند.

از دیگر عواملی که در تهیه و تولید این فیلم همکاری داشته اند عبارتند از:

تهیه‌کنندگان: رمضان کارجوسادات _ رضاجلالی، کارگردان: مجید وحیدیان، مدیر تصویربرداری: کیانوش ادیب زاده، صدابردار: محمدرضا شیبانی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: فرزانه طهرانی، منشی صحنه: ندا طهرانی، طراح گریم: علیرضا قدیری، طراح صحنه و لباس: زهرا بهادری، ارتباطات رسانه ای: علیرضا نیاکان و سیده سعیده(سپیده )سادات موسوی سالار، تدوین و صداگذاری: محمد وحیدیان

شایان ذکر است کارگردانی فیلم های سینمایی واگن شماره۲ (برگزیده دومین جشنواره جام جم) _ باغ ناصری (سورچی گلستان) محصول سیمافیلم _ عشق ساندویچی پخش از ویدئو رسانه و شبکه های سیما _ دوقلوها پخش ویدئو رسانه _ طعمه شیطان پخش ویدئو رسانه و شبکه های سیما _ گلی جان محصول مرکز گلستان و پخش در دیگر شبکه های سیما _ گالری مروارید تولید مرکز کیش و پخش از شبکه های سیما و فیلم سینمایی طنز زندگی لطیف که به تازگی فیلمبرداری آن به اتمام رسیده است از جمله سوابق مجید وحیدیان در عرصه سینما و تلویزیون می باشد.

“توبمان” قرار است از شبکه های سراسری سیما و دیگر شبکه های استانی و همچنین در پلتفرم های مجاز از جمله شاهین فیلم و یوتیوب برای مخاطبان و علاقه مندان به معرض نمایش گذاشته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.