تساوی تیم فوتسال مس سونگون در قم

تیم مس سونگون ورزقان بعد از پیروزی خانگی مقابل فرش آرا امروز در قم به مصاف آنا صنعت پاسارگارد رفت و به نتیجه مساوی ۴-۴ رضایت داد.

عصرآزادی آنلاین: شاگردان اسماعیل تقی پور در شرایطی که تیم حریف از حمایت بی امان هوادارانش بهره می برد کار را تهاجمی آغاز کردند و در دقیقه ۲ توسط بلال اسمعیلی به گل اول رسیدند.

در ادامه نیمه اول فوتسال پر‌ افت و خیز و جذابی شاهد بودیم که به اخراج مهدی رستمی ها و رد و بدل ۴ دیگر منجر شد.

بعد از گل تساوی میزبان بهروز عظیمی که به شدت در حین بازی مصدوم شده بود توانست گل دوم مس را بزند. این گل هم جبران شد اما مس که نمی خواست با مساوی زمین را ترک کند یک دقیقه به پایان کار‌‌ با تیزهوشی مرتضی عزتی گل سوم را زد و با برتری ۳-۲ راهی رختکن شد.

مس در شروع نیمه دوم دو موقعیت بسیار خوب گلزنی داشت که از دست داد و در ادامه آنا صنعت از روی ضربه ایستگاهی برای سومین بار به گل تساوی دست یافت.

شاگردان تقی پور با وجود جو وحشتناک سالن حیدری که به خاطر ازدحام بالا حتی نفس کشیدن هم در آن سخت شده بود برتری خود را حفظ کردند و روی حرکت زیبای محمد شجری نتیجه را ۴-۳ کردند.

در ادامه این‌ بازی پرهیجان آنا صنعت ۴ دقیقه به پایان کار نتیجه را ۴-۴ کرد تا با وجود فشار شدید مس در دقایق پایانی با تساوی این دیدار را به پایان برساند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.