تمدید و خداحافظی با ۲ + ۲ نفر در بایرن

قرارداد چهار بازیکن بایرن در پایان فصل جاری بوندسلیگا به پایان می‌رسد. طبق یک گزارش، قرارداد ۲ بازیکن تمدید می‌شود و دو بازیکن نیز از این تیم جدا خواهند شد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، با وجود اینکه تنها یک پنجم از فصل سپری شده، بایرن در حال برنامه ریزی برای فصل آینده است. قرارداد چهار بازیکن در پایان فصل به پایان می‌رسد.

اولین مورد، مانوئل نویر است. البته خیلی چیزها به این بستگی دارد که بازگشت او پس از شکستگی پایش چگونه پیش برود. بازگشت کاپیتان ۳۷ ساله به فوتبال در اولویت قرار دارد بنابراین گفته می‌شود عجله‌ای برای تمدید وجود ندارد. به نظر می‌رسد بایرن در تابستان قرارداد نویر را برای یک سال دیگر تمدید می‌کند. بایرن مونیخ سال گذشته پس از آسیب‌دیدگی نویر با یان سومر قرارداد امضا کرد اما این دروازه‌بان هم نتوانست انتظارها را برآورده کند. اینتر بند فسخ ۶ میلیون یورویی این دروازه‌بان سوییسی را فعال کرده و او را جانشین اونانا کرد.

تمدید یک ساله قراردادها فقط برای دروازه‌بان پا به سن گذاشته نیست بلکه برنامه کلی باشگاه برای بازیکنانی است که به پایان دوران فوتبالشان می‌رسند. بر این اساس قرارداد توماس مولر کهنه کار نیز تا سال ۲۰۲۵ احتمالا تمدید می‌شود. قرار است از چند ماه دیگر سران بایرن مذاکرات با این ملی پوش ۳۴ ساله را شروع کنند.

رفتنی‌ها

اریک ماکسیم چوپوموتینگ و بونا سار هر دو احتمالا در تابستان از بایرن جدا خواهند شد. در مورد دومی تقریباً همه چیز قطعی است. این مدافع راست از زمان انتقالش در سال ۲۰۲۰ هرگز نقش مهمی در بایرن ایفا نکرده است. تابستان برای این بازیکن ۳۱ ساله مهم خواهد بود و باید دید او چه تصمیمی خواهد گرفت.

پس از اینکه چوپوموتینگ ۳۴ ساله در سال گذشته به لطف بازی‌های قوی خودش را اثبات کرد ولی باید در تابستان جدا شود. پس از انتقال هری کین به بایرن، او نیمکت نشین شد و به دلیل درخشش ماتیس تل جوان، بایرن حتی ممکن است در زمستان قصد فروش او را داشته باشد.

بایرن مونیخ با ۱۷ امتیاز بعد از بایر لورکوزن و اشتوتگارت در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و باید در دیدار بعدی شنبه به مصاف ماینتس خواهد رفت و در سومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف گالاتاسرای خواهد رفت.

منبع/ ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.