مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان خبر داد؛

توسعه خدمات ارزی بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی

عصرآزادی/ سرویس اقتصادی: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از فراهم شدن زمینه برای توسعه خدمات ارزی این بانک در سطح استان خبر داد. 
مسعود کردستانی در جلسه کمیته ارزی مدیریت شعب استان افزود: برگزاری جلسات منظم کمیته ارزی بستر لازم برای بهره مندی از ظرفیت همکاران و شعب استان در حوزه ارزی را بیش از پیش فراهم می کند.
وی ادامه داد: استان آذربایجان شرقی به لحاظ دارا بودن مرز مشترک با دو کشور آذربایجان و ارمنستان و به صورت غیرمستقیم با دو کشور ترکیه و عراق جایگاهی ممتاز از حیث بین المللی دارد.
وی اضافه کرد: شرکت ها و موسسات متعددی در سطح آذربایجان شرقی فعالیت های ارزی دارند که می توانند از ظرفیت بانک توسعه تعاون استان بهره لازم را ببرند.
کردستانی، همکاران ارزی بانک توسعه تعاون در آذربایجان شرقی را نمونه خواند و اذعان داشت: انتشار کتاب اعتبار اسنادی داخلی به قلم آقای میثم احمدی رئیس دایره ارزی شعبه مرکزی تبریز و توزیع آن در سطح کشور نشان از این ظرفیت بالاست.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی اضافه کرد: خوشبختانه همکاران ارزی ستاد نیز همکاری لازم را با استان به منظور توسعه خدمات ارزی دارند که امیدوارم با همت و پشتکار همکارانم در سطح این استان شاهد توسعه در خدمات ارزی بانک باشیم.
وی در پایان از تمام همکاران فعال در حوزه ارزی تقدیر و ابراز امیدواری کرد: بی تردید با این پشتکار همکاران در آینده نزدیک شاهد افزایش تعداد چشمگیر مشتریان ارزی در استان خواهیم بود.
شایان ذکر است در ادامه این نشست معاون مالی ارزی مدیریت شعب آذربایجان شرقی، رئیس شعبه مرکزی تبریز و سایر همکاران ارزی به ایفای سخن پرداختند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.