در یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز صورت می گیرد؛

رویداد معرفی صنایع پایین‌ دستی مس در رینوتکس ۲۰۲۳

عصرآزادی آنلاین/ سرویس اقتصادی: رویداد “معرفی صنایع پایین‌ دستی مس” همزمان با یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی موسوم به رینوتکس ۲۰۲۳ در تبریز برگزار می‌شود.
این رویداد فناورانه در راستای “رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس” و بر اساس تفاهم‌ نامه‌ای که میان مرکز نوآوری و شتاب‌ دهی شهید ستاری رفسنجان یا همان مجتمع مس سرچشمه و سازمان عامل استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی منعقد شده، برگزار خواهد شد.
رویداد “معرفی صنایع پایین‌دستی مس” روز ۱۵ آذر همزمان با دومین روز از نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از ساعت ۱۶ در استیج رینوتکس برگزار شده و سخنران اصلی آن، رئیس امور نوآوری و کسب‌وکار مرکز شتاب‌ دهی شهید ستاری رفسنجان خواهد بود.
معرفی صنایع پایین‌دستی مس، تشریح کاربرد مس در حوزه‌های مختلف، معرفی خدمات و حمایت‌ های مرکز نوآوری و شتاب‌ دهی شهید ستاری از صاحبان ایده و فناوران، آشنایی دانشجویان مستعد با نیازهای صنعت مس و شبکه‌سازی برای ایده‌های نیازمحور از اهداف این رویداد است.

دانشجویان و اساتید دانشگاه، هسته‌ های فناور و شرکت‌های دانش‌ بنیان، متخصصان و پژوهشگران حوزه‌ های تخصصی صنایع خرد و متوسط، صندوق‌ های سرمایه‌گذاری و کلیه علاقمندان می‌ توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد با شماره 09102293363 تماس حاصل نمایند.
مرکز نوآوری و شتاب‌ دهی شهید ستاری رفسنجان در سال ۱۳۹۸ با امضای تفاهم‌ نامه‌ای میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مجتمع مس سرچشمه و دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان راه‌ اندازی شده و در حال حاضر در حوزه‌ های مختلف نظیر کشاورزی پسته، مدیریت بحران آب، صنایع مس و غیره فعالیت دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.