گلات والیبال مس سونگون برابر صدرنشین

تیم والیبال مس سونگون ورزقان برابر صدرنشین جدول به برتری ۳ بر صفر دست یافت.
عصرآزادی آنلاین، در هفته هشتم لیگ دسته اول ایران از گروه اول مسابقات تیم‌ شگفتی ساز مس سونگون میزبان صدرنشین جدول، آکادمی قهرمانی گل گهر سیرجان بود.
ست اول مسابقه با پیشتازی مس آغاز شد بطوریکه در امتیاز ۱۰ بر ۶، سرمربی گل گهر اقدام به تایم اوت کرد که با این اقدام نتیجه ۱۰ بر ۱۰ برابر شده و این بار غیاثی تایم اوت گرفت. بعد از این تیم مس مجدداً از مهمان خود پیشی گرفت بطوری که در امتیاز ۲۰ بر ۱۵ مربی گل گهر دومین تایم اوت خود را گرفت که نتیجه بخش نبوده و در نهایت این ست ۲۵ بر ۱۷ به سود نارنجی پوشان به اتمام رسید.
ست دوم هم با برتری مس آغاز شد و این تیم ۱۰ بر ۸ از گل گهر پیش افتاد اما امتیاز برابر ۱۱ سبب شد غیاثی تایم استراحتی برای شاگردانش درخواست کند. در امتیاز ۱۴ بر ۱۳ به سود مس سونگون، اینبار سرمربی گل گهر تایم اوت گرفت. در این ست دو تیم با اختلاف کم پیش رفتند و اینبار تیم گل گهر ابتدا با امتیاز ۲۰ رسید. در حالی که مس ۲۳ بر ۲۱ عقب بود، یک اسپک از جواد نژادصفری و امتیاز سرویس فرحان رشدی نتیجه را ۲۳ بر ۲۳ برابر کرد. یک امتیاز در رالی دیدنی از سوی بازیکنان و در نهایت ضربه غیر قابل مهار کاپیتان مس، نتیجه ست دوم را هم برای مس رقم زد.
برخلاف دو ست قبلی، ست سوم با برتری تیم گل گهر آغاز و حتی در تابلو امتیازات تا ۱۴ بر ۹ پیش رفتند. اما برنامه های غیاثی و تلاش بازیکنان مس نتیجه را در عدد ۱۷ مساوی کرد. بازی خوب بازیکنان در این بازی ادامه داشته و در نهایت این ست هم ۲۵ بر ۲۱ به سود مس سونگون به اتمام رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.