هفدهمین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، گوهرسنگ و صنایع وابسته در تبریز گشایش یافت؛

تبریز طلایی شد

 امکان بازدید از نمایشگاه تا ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲

عصرآزادی آنلاین/ سرویس اقتصادی: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، جواهر، نقره، گوهرسنگ و صنایع وابسته با حضور معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن، تجارت در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز مورد افتتاح قرار گرفت.

در آیین افتتاح این نمایشگاه که تا روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت معاون اقتصادی استاندار، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، روسای اتحادیه های استانهای کشور، نمایندگان مردم تبریز در مجلس و مدیران و کارشناسان مربوطه حضور داشتند.
هدف از برگزاری این نمایشگاه، فرآوری این محصول و جلوگیری از خام فروشی آن عنوان شده تا موجب افزایش چند برابری ارزش مصنوعات مربوطه گردد و در آن فعالان و صنعتگرانی از حوزه طلا، نقره و جواهر کشورهای عراق، عمان و تورکیه حضور دارند.
این برای اولین بار است که اتحادیه طلا، نقره و جواهر تبریز مجری برگزاری نمایشگاه طلاست و به گفته میرمحمد پوراقدم شربیانی – رئیس اتحادیه تبریز – تمام اتحادیه های این صنف از سراسر کشور میزبان نمایشگاه اکسپو گلد ۲۰۲۳ تبریز بوده و در ۸۰ غرفه مستقر شده اند.

در این نمایشگاه طلایی، اتحادیه های طلای استانهای آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان در همکاری بسیار نزدیک با یکدیگر در یک غرفه مشترک و واحد مستقر شده اند تا نمایشگاه تبریز به نقطه عطفی در برگزاری نمایشگاه های تخصصی طلا و جواهر سایر مناطق کشور تبدیل گردد.
شایان ذکر است هفدهمین نمایشگاه تخصصی طلا، نقره، جواهر و گوهرسنگ های تبریز تا ۲۸ آبان ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برپاست و علاقه مندان از ساعت ۱۵ الی ۲۱ امکان بازدید از این رویداد طلایی رنگ را دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.