شهردار تبریز خبر داد:

ارتقای شاخص‌های فرهنگی ورزشی جنوب غرب تبریز با اجرای پروژه‌های مختلف

عصرآزادی / سرویس ورزشی:
شهردار تبریز از ارتقای شاخص های فرهنگی ورزشی جنوب غرب تبریز با اجرای پروژه های متعدد خبر داد و گفت: مجموعه چند منظوره فرهنگی ورزشی ویژه بانوان در ۱۲ هکتار از باغات لاله احداث می شود.
عصرآزادی – سید سعید پیمان؛ یعقوب هوشیار با تشریح اقدامات عمرانی و ترافیکی در کنار پروژه های فرهنگی ورزشی منطقه ۷ اظهار کرد: بودجه عمرانی این منطقه در سال جاری افزایش قابل توجهی داشته و بر همین اساس ارزیابی خدمات محله ای و بودجه ای از ابتدای سال مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در پنجمین دور از قرار خدمت شهرداری تبریز، نگاه ویژه ای به ناحیه محوری داریم، افزود: امسال برای اولین بار در شهرداری تبریز استقرار نواحی و ارائه خدمات بر اساس ناحیه بندی آغاز شده و در سال آینده بودجه ویژه‌ای برای ارائه  خدمات ناحیه محور تخصیص می‌یابد.

شهردار تبریز خدمات محله ای و عمومی را در کنار توجه به سلامت شهروندی، مهم ترین دغدغه مدیران شهری خواند و گفت: توسعه شبکه فیبر نوری در این منطقه نیز همگام با دیگر مناطق به عنوان یکی از زیرساخت های اساسی هوشمندسازی شهری در حال اجرا است.

هوشیار با اشاره به ارتقا شاخص های سرانه های ورزشی و فرهنگی این منطقه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۵ هکتار از باغات لاله تملک شده و ۱۲ هکتار از مساحت این باغات جهت احداث مجموعه چند منظوره فرهنگی ورزشی شهربانو ویژه بانوان اختصاص یافته است.

شهردار تبریز پروژه مسیرگشایی شهید صمدی را در اولویت کاری پروژه‌های ترافیکی جنوب غرب تبریز دانست و تصریح کرد: این پروژه ۱۹ هزار و ۹۵۰۰ مترمربع مساحت داشته و ۱۲۰ باب ملک در مسیر واقع شده است.

وی اضافه کرد: تملک و آزادسازی املاک این مسیر با مشارکت املاک شهرداری مرکز تسریع یافته و با بهره برداری از این خیابان ۶۵ متری، میدان امام حسین(ع) به ابتدای جاده تبریز-سهند متصل خواهد شد.

هوشیار در پایان از ارتقا سرانه و شاخص های ورزشی جنوب غرب تبریز با اجرای ۴ پروژه ورزشی در سطح حوزه منطقه ۷ خبر داد و گفت: با تلاش دست اندرکاران منطقه شاهد اتمام پروژه های  فرهنگی ورزشی در کنار احداث خانه مادر و کودک باشیم تا از این طریق موجبات ارتقا توانمندی در این منطقه کم برخوردار حاصل شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.