حضور متفاوت شهردار تبریز در همایش روز جهانی معلولین

هوشیار: پارک اختصاصی معلولان بزودی احداث می‌شود

شهردار تبریز با حضوری متفاوت در همایش روز جهانی معلولین که مدیران خود را به این همایش با هدف شنیدن مشکلات جامعه معلولین آورده بود از احداث اولین پارک اختصاصی معلولین خبر داد.
عصرآزادی – سید سعید پیمان؛ یعقوب هوشیار با حضور در همایش روز معلولین ضمن تقدیر و تشکر از همه افراد و گروههایی که در عرصه معلولین فعالیت دارند گفت : باید از همه افراد تاثیر گذار که تلاش دارند بخشی از مشکلات و موضوعات این قشر رفع شود تقدیر کرد و بر این اساس تلاش مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر نیز بر این است به مشکلات اساسی و مهم جامعه معلولین در سطح شهر رسیدگی و رفع شود.
شهردار تبریز در ادامه با اشاره به حضور اکثر معاونین و مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر در مراسم گرامیداشت روز معلولین ، گفت: به احترام جامعه عزیز معلولان در این همایش حضور پیدا کردیم تا ضمن ادای احترام و ادب اعلام نماییم تلاش  اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری تمام بر این است در رابطه با موضوع مناسب سازی امورات این قشر اقدامات اساسی صورت گیرد.
وی اضافه کرد: هر چند این تلاشها و اقدامات در مقابل عظمت و جایگاه معلولان ناچیز است ولی همین جا اعلام می کنم با پیگیریهای آقای بجانی عضو محترم شورای اسلامی شهر در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری از یک پارک اختصاصی معلولین خواهیم بود و یکی از سالن‌های ورزشی نیز به معلولین اختصاص داده خواهد شد.
این مراسم به همت موسسه خیریه سایبان بهار زندگی در سالن استاد شهریار مرکز همایش های بین المللی تبریز بر گزار و شهردار تبریز بهمراه معاونین شهردار ، شهرداران مناطق و اعضای شورای شهر در این مراسم حضور یافتند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.