سرپرست معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان اعلام کرد؛

آذربایجان شرقی جزو ۳ استان برتر مبادله موافقت‌ نامه‌ های اعتبارات عمرانی

عصرآزادی آنلاین/ سرویس اقتصادی: سرپرست معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی آذربایجان شرقی گفت: این استان از حیث حجم با ۹۹ درصد و زمان مبادله موافقت‌ نامه های اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در سال ۱۴۰۲ در میان سه استان برتر کشور قرار دارد.
“علی فرجی” در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ مجموع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان از منابع جدول 10 – ج ماده واحده قانون بودجه برابر دو هزار و ۸۸۸ میلیارد تومان است که نسبت به اعتبارات ابلاغی ابتدای سال ۱۴۰۱ با رقمی معادل دو هزار و ۵۲ میلیارد تومان، ۴۱ درصد رشد داشته است.
وی افزود: با اهتمام و تلاش همکاران سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و جدیت و پیگیری به موقع دستگاه‌ های اجرایی، موافقت نامه های مربوط به اعتبارات ابلاغی، قبل از موعد مقرر مبادله شد و از حیث حجم و زمان انجام فرایند مذکور، آذربایجان‌شرقی در میان سه استان برتر کشور قرار دارد.
فرجی در عین حال خاطرنشان ساخت: اعتبارات ابلاغی در قالب تعداد ۲۴۷ طرح و یک هزار و ۳۰ پروژه مبادله شده است.
سرپرست معاونت هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی تاکید کرد: تعداد ۳۸۴ پروژه، نیمه تمام احداثی و توسعه‌ ای بوده و سازمان در صدد است با اخذ تخصیص‌های حداکثری نسبت به تکمیل و بهره برداری هرچه سریع تر این پروژه ها اقدام کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.