مسعود کردستانی تاکید کرد؛

تاثیر مستقیم سودآوری شرکت‌های اقماری بانک توسعه تعاون بر کالبد بانکی

عصرآزادی/ سرویس بانک و بیمه: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از بیمه پوشش توسعه تعاون به عنوان یک ظرفیت فوق العاده و مزیت رقابتی ارزشمند برای بانک یاد کرد.
مسعود کردستانی در جلسه ای که با حضور “یونس کلانتری” نماینده شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون و روسای شعب استان برگزار شد افزود: صنعت بیمه در کشور با چالش هایی مواجه است که پایین بودن ضریب نفوذ بیمه یکی از نتایج همین چالش هاست.
وی خطاب به روسای شعب بانک اعلام کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک بخش تعاون کشور باید ظرفیت‌ های موجود از جمله بیمه پوششی را به اطلاع ذینفعان خود به ویژه شرکت‌ های تعاونی معرفی کند.
کردستانی با اشاره به نقش شرکت‌های اقماری بانک در سودآوری این سازمان اقتصادی اشاره کرد و اذعان داشت: سودآوری شرکت‌های اقماری بانک توسعه تعاون سهم مستقیمی در سودآوری بانک دارد و این امر بدون همکاری شعب استان ها محقق نمی شود.
وی به عملکرد ۱۵ درصدی استان در بهره مندی از ظرفیت بیمه پوششی توسعه تعاون اشاره کرد و افزود: این میزان عملکرد در شان بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی نیست؛ قطعاً با اطلاع رسانی و آگاهی مشتریان سهم استان افزایش می یابد.
در ادامه این نشست، نماینده شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون نیز با ارائه گزارشی از عملکرد شعب استان‌ گفت: انتظارها از استان آذربایجان شرقی به لحاظ شرایط اقتصادی و پرداخت تسهیلات های متعدد بیش از این هاست.
یونس کلانتری با بیان اینکه طی ۶ ماه نخست امسال بالغ بر پنج هزار پرونده تسهیلاتی در آذربایجان شرقی تکمیل و پرداخت شده است افزود: از این تعداد تنها ۷۰۰ مورد زیر چتر بیمه پوشش قرار گرفته است.
وی ادامه داد: شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون در سال ۱۳۹۶ با هدف انجام امور بیمه ای بانک توسعه تعاون و بر اساس قوانین بیمه ای کشور به عنوان یکی از شرکت های تابعه بانک توسعه تعاون شروع به فعالیت کرده است.
کلانتری اضافه کرد: شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون با کد شماره ۳۸ تحت نظارت بیمه مرکزی کشور مجاز به فعالیت در تمام رشته های بیمه ای و با کلیه شرکت های بیمه موجود در سطح کشور است.
وی با اشاره به موضوع فعالیت‌های اصلی شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون اذعان داشت: بر اساس اساسنامه بیمه پوشش؛ دریافت اطلاعات لازم از متقاضی خدمات بیمه و ارائه مشاوره به وی در خصوص نرخ و شرایط خدمات بیمه مورد تقاضا و نحوه دریافت خسارت احتمالی، تکمیل فرم پیشنهاد بیمه و امضای آن به نمایندگی از طرف متقاضی خدمات بیمه، اخذ پوشش بیمه مناسب و الحاقیه از موسسات بیمه حسب مورد برای متقاضی خدمات بیمه یا بیمه گذار، پیگیری پرونده های خسارت بیمه نامه هایی که با کد همان کارگزار بیمه صادر شده است، شامل اعلام خسارت و اخذ رسید آن، تحویل مدارک و مستندات لازم برای تشکیل پرونده خسارت به موسسه بیمه و مذاکره با موسسه بیمه در خصوص خسارت به نمایندگی از بیمه گذار از جمله موضوعات اصلی بیمه پوشش است.
کلانتری با اشاره به استراتژی شرکت کارگزاری بیمه پوشش توسعه تعاون تاکید کرد: شرکت کارگزاری بیمه پوشش تلاش دارد با بکارگیری مدیران و کارشناسان متخصص و ممتاز صنعت بیمه و فراهم کردن بستر ارائه خدمات فنی، تخصصی و تجربی و با در نظر گرفتن معیارهای مشتری مداری، گام های استواری در این راه برداشته و با ارائه مشاوره جهت خرید بیمه نامه با اصالت با بهترین نرخ و شرایط و پوشش های کافی در کلیه رشته های بیمه ای خدمتگذار مشتریان بانک باشد.
این گزارش می افزاید در پایان این نشست هر یک از روسای شعب استان به بیان دیدگاه های خود پیرامون فعالیت بیمه پوشش توسعه تعاون پرداختند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.