مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان تاکید کرد؛

آماده مشارکت در توسعه آذربایجان شرقی هستیم

عصرآزادی/ سرویس اقتصادی: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی گفت: با توجه به رسالت های توسعه ای بانک توسعه تعاون آماده مشارکت در پروژه های توسعه ای استان هستیم.
مسعود کردستانی در جلسه دیدار با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی افزود: سازمان همیاری شهرداری های استان ها همواره سهم برجسته ای در توسعه  منطقه ای دارند از این حیث می توان با بررسی پروژه های موجود نقش بانک توسعه تعاون را در این مسیر پررنگ تر کرد.
وی ادامه داد: عمران و آبادانی شهرها و روستاهای استان بستر ساز توسعه پایدار است و بانک ها هم در این توسعه سهم بسزایی دارند به همین دلیل در راستای مشارکت در توسعه استان اعلام آمادگی می کنیم.
کردستانی، بانک توسعه تعاون را به عنوان یک بانک صد درصد دولتی دارای ظرفیت های فراوان در انعقاد تفاهم نامه همکاری با موضوع توسعه در استان خواند و اذعان داشت: می توان با تعریف پروژه هایی خاص مجوز مشارکت در آن را از ستاد بانک اخذ و در چنین پروژه هایی حضوری فعال داشت.
شایان ذکر است در ادامه این نشست، مرتضی عبدل زاده مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از آمادگی این سازمان برای همکاری های بیش از پیش اعلام کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.