ستوده نژاد: مس سونگون تنها باشگاه ورزشی آذربایجان شرقی است

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: حلقه مفقوده ورزش استان وجود باشگاه های ورزشی است که در حال حاضر متاسفانه بجز مس سونگون باشگاه دیگری در زمینه رشته های غیر فوتبالی فعالیت نمی کند.
عصرآزادی آنلاین: جلسه شورای راهبردی استان با حضور ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان، سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش استان، امان زاده معاون ورزشی و شرفشاهی معاون فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان، کوشافر، بنی نصرت، کشفیا، ششگلانی، خدادادی و جمعی از اعضای شورای راهبردی ورزش استان عصر روز پنجشنبه هفتم دی ماه ۱۴۰۲ در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
در این جلسه ابتدا امان زاده گزارشی جامع در خصوص وضعیت ورزش استان و سپس شرفشاهی در خصوص پروژه های مهم عمرانی استان ارائه دادند.
در ادامه نیز هریک از اعضای شورا نظرات خود را اعلام کردند.
حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان در این جلسه گفت: هدف از تشکیل این جلسات بررسی راهکارهای لازم جهت دست یابی به اهدف ورزشی است و در این جلسات از تجربیات بزرگان ورزش استان بهره مندی می شود.
وی افزود: حلقه مفقوده ورزش استان وجود باشگاه های ورزشی است که در حال حاضر متاسفانه بجز مس سونگون باشگاه دیگری در زمینه رشته های غیر فوتبالی فعالیت نمی کند.
ستوده نژاد خاطرنشان کرد: تا زمانی که باشگاهی در استان فعالیت نکند فعالیت های ورزش قهرمانی به نتیجه نخواهد رسید.
وی با اشاره به فاصله صنایع با ورزش اظهار داشت: متاسفانه با وجود افزایش جمعیت صنایع از ورزش فاصله گرفته است و همانند گذشته که بسیاری از صنایع دارای تیم های ورزشی بودند در حال حاضر چنین وضعیتی مشاهده نمی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.