دبیر اجرائی خانه کارگر آذربایجان شرقی در جلسه مجازی با دفاتر شهرستان ها تاکید کرد؛

استمرار توسعه عضوگیری و تخصیص تشویقی برای تمدید عضویت های خانه کارگر

عصرآزادی آنلاین/ سرویس شهرستانها: اولین جلسه مجازی دبیر اجرائی خانه کارگر آذربایجان شرقی، معاونت امور اعضا و اموزش خانه کارگر استان با روسای دفاتر امور اعضا و آموزش خانه های کارگر شهرستان های تبریز، میانه، بناب، مراغه، شبست، مرند، اهر، هریس، سراب، آذرشهر و ورزقان از طریق پلتفرم اسکای روم برگزار شد.
در این جلسه بررسی مسائل روز کارگری و برنامه ریزی مطلوب جهت اعضای جدید و تمدید و هواداری در شهرستانها از طریق دفاتر پستی در تمام شهرستان ها به شکل فیزیکی بر اساس شاخص های اعلامی، برنامه ریزی بحث انتخابات مجلس و بهبود کار تشکیلاتی به تبعیت از مرکز و توسعه دفاتر و ثبت نام بیمه گروهی، درمان تکمیلی و عمر و حوادث جدید در ۴ طرح ویژه کارگران شاغل مشمول تامین اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.
دبیر اجرائی خانه کارگر آذربایجان شرقی ضمن تشریح اهداف عالیه تشکیلات مرکزی در جهت توسعه دفاتر امور اعضا در شهرستانهای تابعه استان گفت: گرچه معتقدم در یک سیستم تشکیلاتی، همانند سیستم اداری نمی شود عمل کرد اما اگر عشق وجود داشته باشد کارها به سوی رشد و توسعه و پیشرفت حرکت خواهد نمود.
کریم صادقزاده تبریزی افزود: در نظر داریم هر ماه عملکرد دفاتر را در بحث عضویت بررسی – که هر شعبه میزان درصد پیشرفت یا پس رفت ماهانه خود رامتوجه خواهد شد – در صورت لزوم با هماهنگی لازم با مرکز، دفاتر به شعب ارتقا خواهد یافت.
دبیر اجرائی و‌ مجری طرحهای آموزشی خانه کارگر آذربایجان شرقی اضافه کرد: در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ جمعاً ۱۰ هزار و ۳۹۲ نفر عضویت به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش را نشان می دهد.
وی یادآور شد: از این تعداد، شهرستان میانه یکهزار نفر، بناب ۲۰۴ نفر، شبستر ۱۲۰ نفر، آذرشهر ۱۰۰ نفر، سراب ۱۲۳ نفر، اهر و مرند هر کدام ۸۰ نفر، مراغه و هریس هر کدام ۱۰۰ نفر و مابقی در شهرستانها از جمله تبریز نیز تعداد ۸۴۸۱ نفر بوده است که امیدوارم تا پایان سال شاهد عضوگیری گسترده با توجه تنوع خدمات در تمام زمینه ها که خانه کارگر ارائه می دهد باشیم.
شایان ذکر است در این جلسه مجازی هر یک از مسئولان دفاتر امور اعضا و آموزش خانه کارگر شهرستان های تابعه آذربایجان شرقی گزارشی از روند عضوگیری و مسائل و مشکلات و همچنین از وضعیت داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ارائه نمودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.