با امضای یک تفاهم نامه صورت گرفت؛

محرومیت زدایی گام مشترک کمیته امداد استان و قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه

 عصرآزادی آنلاین/ سرویس شهرستانها: مدیرکل کمیته امداد امام آذربایجان شرقی به تشریح تفاهم نامه مشترک این نهاد حمایتی با قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان برای محرومیت زدایی پرداخت.
غلامعلی ملامهدی در تشریح تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد آذربایجان شرقی و قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه ارتش گفت: هم افزایی و مشارکت در ارائه خدمات عمرانی و مسکن، بسته معیشتی، جهیزیه، سلامت و درمان، حمایتی، فرهنگی و شناسایی و حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر مورد حمایت کمیته امداد امام جهت شکوفایی استعداد آنان از جمله اهداف این همکاری مشترک است.
وی، ارتش جمهوری اسلامی ایران را ارتش مکتبی، مردمی و انقلابی توصیف کرد و افزود: نیروی زمینی ارتش و قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان ظرفیت بزرگی در خدمات محرومیت زدایی دارد.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی اضافه کرد: هم افزایی، همکاری و استفاده حداکثری از ظرفیت طرفین در فرایند کمک به خانوارهای محروم و نیازمند و گسترش نقش و مشارکت در فرایند فقرزدایی در سطح استان حسب ضوابط دو طرف از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.
وی با اشاره به ضرورت همکاری دو طرف در حوادث غیر مترقبه به لحاظ تدارکات و پشتیبانی یادآور شد: کمیته امداد استان و یگان های ارتش مستقر در آذربایجان شرقی در سال های گذشته همکاری های خوبی در حوزه های مختلف محرومیت زدایی داشته اند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان نیز با تاکید بر اهمیت این تفاهم نامه گفت: هدف اصلی کمیته امداد فقط کمک های اقتصادی و بسته های معیشتی نیست بلکه هدف اصلی شناسایی نخبگان و حمایت از آنهاست.
امیر سرتیپ دوم ستاد شفیعی تاکید کرد: ارتش به عنوان خادم مردم در کنار کمیته امداد برای مبارزه با محرومیت قرار گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.