عملکرد متفاوت خطوط تیم‌ملی ايران  خوب  متوسط ضعیف 

تیم ملی ایران در مصاف با فلسطین عملکرد متفاوتی در خطوط سه گانه خود داشت.
عصرآزادی آنلاین/جواد جبارزادگان: ترکیب تیم ملی در نیمه اول به صورت هجومی چیدمان شده بود و دقیقه یک هم به گل رسیدیم که منشا گل اول ایجاد مثلث در چپ  و کنترل و پاس کلیدی  قدوس به انصاری فرد به گل رسیدیم.
بعد از گل اول فلسطین به جلو کشید و تیم ملی هم رو به بازی مستقیم آورد که از روی ضربه مستقیم به گل رسید ولی هارمونی خوبی در زمان دفاع کردن دیده نمی شد. تیم ملی فلسطین چشم به ضد حمله ها دوخته بود ولی برتری عددی خوبی نداشتند که نتیجه نمی دهد.
بیشترین تاکتیکی به چشم آمد تغییر جریان بازی(switching) در تیم ملی ایران هست که بلافاصله بعد از دست دادن توپ دوباره پس می گیرند بعد از خوردن گل سوم تیم ملی فلسطین میانه زمین رو به صورت فشرده دفاع می کنند که عملا هافبک وسط قدوس رو از چرخه ی بازی بیرون آوردند.
منشا گل اول فلسطین از ضربه ایستگاهی انجام گرفت که قبلا اشاره شد در کارهای دفاعی تیمی و یارگیری من تو من تو ضربات ایستگاهی مشکل داریم نیمه دوم رو همانند نیمه اول بازی رو شروع کردیم ولی احساس می شود که از لحاظ بدنی کم آوردند.
بیشترین ضعف قابل مشاهده خط دفاعی تیم ملی بود و ناهماهنگی بالایی مشهود هست نظم تیمی در نیمه دوم خوب دیده نمی شد. قلعه نویی باید فکری اساسب در خط دفاعی تیم کند و نکته آخر مجید حسینی جانشین خوبی برای شجاع نبود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.