مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خبر داد؛

رتبه دوم بنیاد مسکن آذربایجان شرقی در اجرای پروژه های عمرانی ۱۴۰۱

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بر اساس ارزشیابی کارگروه نظارت شورای فنی استان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی رتبه دوم اجرای پروژه های عمرانی سال ۱۴۰۱ را کسب کرد.
به گزارش عصرآزادی آنلاین، حجت اله سروری افزود: رتبه دوم بنیاد مسکن آذربایجان شرقی در اجرای پروژه های عمرانی بر اساس پنج شاخص کیفیت اجرا، دستیابی به اهداف یک ساله، درصد تحقق خاتمه، نحوه اجرا و روش ارجاع کار به دست آمده است.

وی گفت: عملکرد دستگاه های اجرایی با توجه به شاخص های پنج گانه مذکور بیانگر آن است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با امتیاز ۶۸ و ۸۰ صدم درصد (۶۸/۸۰ درصد) رتبه دوم را در بین دستگاه های اجرایی کسب کرده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: سه و ۵۶ صدم درصد(۳/۵۶ درصد) طرح های عمرانی استان در سال ۱۴۰۱ به صورت امانی اجرا شده که بالاترین اعتبار طرح های امانی با دو و ۱۸ صدم درصد (۲/۱۸ درصد) به بنیاد مسکن استان تعلق دارد.
وی با اشاره به اینکه بر اساس اطلاعات حاصل از بازدیدهای نظارتی بر ۴۷۹ طرح، میزان دستیابی به اهداف یک ساله در سطح استان ۵۴ و ۳۷ صدم درصد (۵۴/۳۷ درصد) بوده است تصریح کرد: اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این خصوص نیز با ۶۴ و ۵۹ صدم درصد (۶۴/۵۹ درصد) رتبه دوم را به دست آورده است.

سروری با بیان اینکه میانگین وزنی پیشرفت فیزیکی در طرح های عمرانی سطح استان در سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۷ و ۴۸ صدم درصد (۵۷/۴۸ درصد) بوده است گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با ۷۲ و ۵۷ صدم درصد (۷۲/۵۷ درصد) بالاتر از سایر ادارات کل از وضعیت مطلوبی برخوردار است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی میانگین مدت اجرای طرح های عمرانی خاتمه یافته استان در سال گذشته را چهار و ۴۳ صدم سال (۴/۴۳سال) اعلام کرد و افزود: میانگین مدت اجرای طرح های بنیاد مسکن استان یک و ۵۵ صدم (۱/۵۵ سال) بوده است که از این نظر رتبه اول استان به بنیاد مسکن رسیده است.
سروری همچنین گفت: ۸۱ درصد طرح های این بنیاد کیفیت عالی و خوب داشته که در این زمینه حائز رتبه دوم شده‌ایم.
در سال ۱۴۰۱، رقمی به میزان ۲۳۷۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی در قالب ۲۶۱ موافقت‌نامه برای اجرای ۹۲۶ طرح عمرانی استان بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دستگاه های اجرایی مبادله شد.

از مجموع ۲۶۱ طرح عمرانی، ۵۴ طرح با اعتباری معادل ۱۳۵۹۶ میلیارد ریال توسط دستگاه های اجرایی عمده (بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره کل نوسازی مدارس، ورزش و جوانان، شرکت آب و فاضلاب، شرکت آب منطقه ای، اداره کل راه و شهرسازی و شرکت شهرک های صنعتی) اجرا شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.