ستوده نژاد: با سرمایه گذاری در ورزش می‌توان به توسعه ورزش کمک کرد

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان جلفا با دکتر مجید کیانی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی ارس دیدار کرد.
عصرآزادی آنلاین: حبیب ستوده نژاد مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان جلفا با دکتر مجید کیانی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی ارس و محمدزاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس دیدار و در مورد توسعه ورزشهای همگانی و قهرمانی و زیر ساخت های ورزشی در منطقه آزاد ارس گفتگو کرد.
در این دیدار کیانی به توریست ورزشی اشاره کرد و گفت: منطقه آزاد ارس حامی ورزش بوده و در جهت توسعه ورزش و زیر ساخت های ورزشی تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم به توسعه ورزش در استان و منطقه کمک نماییم.
وی در ادامه افزود: باید در زیر ساخت های ورزشی کار مطالعات انجام شود و برای برگزاری بهتر تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان به سمت برند سازی حرکت کنیم چراکه نگاه ویژه به موضوعات اقتصادی می تواند به توسعه رشته های ورزش کمک نماید.
همچنین ستوده نژاد در این جلسه به توسعه ورزش در استان اشاره کرد و گفت: با سرمایه گذاری در زیر ساخت های ورزشی می توان به توسعه ورزش کمک کرد.
وی ادامه داد: بحث اقتصادی ورزشی مهم بوده و با سرمایه گذاری در ورزش می توان به توسعه ورزش کمک کرد. مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به ورزش کشور دارند و در دیدار اخیر خود با جامعه ورزش کشور به به ایران قوی ، ورزش قوی تاکید کردند.
در این دیدار لوح تقدیری که از طرف آقای سردار عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی برای میزبانی و برگزاری شایسته سی و ششمین دوره تور دوچرخه سواری ایران آذربایجان در سال ۱۴۰۲، توسط مدیر کل ورزش وجوانان استان آذربایجان شرقی به آقای کیانی اهداء و از تلاش‌های ایشان برای توسعه ورزش منطقه آزاد ارس تجلیل به عمل آمد.
در این دیدار علیپور سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع، مهرآوران رئیس اداره حقوقی، علیزاده مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان و صفر زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جلفا حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.