همزمان با دهه فجر ۱۴۰۲ صورت گرفت؛

افتتاح ۶ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن در آذربایجان شرقی

عصرآزادی/ سرویس شهرستانها: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی‌ آذربایجان شرقی گفت: در دهه فجر امسال ۶ هزار واحد مسکونی از محل تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در استان افتتاح می شود.
حجت اله سروری افزود: این تعداد واحد مسکونی در تمام روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان ساخته شده و در مجموع ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه در برداشته است.
وی با اشاره به افتتاح ۲۴۶ واحد نهضت ملی مسکن در ۸ شهرستان استان اضافه کرد: ۲۰۰ واحد از این مساکن در شهرستان میانه ساخته شده و تحویل متقاضیان خواهد شد.
سروری از اتمام ساخت ۱۸۵ واحد مسکونی دیگر از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن خبر داد و تاکید کرد: ۱۷۹ واحد از این مساکن در تبریز و ۶ واحد نیز در بناب افتتاح خواهد شد.
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر ۱۴۰۲ تعداد ۶ هزار و ۶۹۸ جلد سند مالکیت صادر شده نیز تحویل صاحبان سند خواهد شد که ۵ هزار و ۶۰۹ جلد در روستاهای بالای ۲۰ خانوار و یکهزار و ۸۹ جلد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر شده است.
سروری خاطرنشان کرد: در ۲۱ شهرستان استان ۲۱ طرح هادی روستایی اتمام یافته و همچنین ۳۵۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی معابر روستاها نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی بیان کرد: در مجموع برای کل طرح های اجرا شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی بیش از ۴ هزار میلیارد تومان هزینه شده است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.