میزبانی تبریز از 12 کشور خارجی در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی

مسابقات جهانی کشتی پهلوانی با حضور ۱۲ تیم خارجی در تبریز برگزار می شود.
عصرآزادی آنلاین: حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص برگزاری این رویداد بزرگ جهانی گفت: مسابقات جهانی کشتی جام فجر در روزهای های نوزدهم و بیستم بهمن ماه سال جاری به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می شود که در این رویداد جهانی 14 تیم داخلی و خارجی حضور خواهند داشت.
وی در ادامه افزود: 95 ورزشکار و کادر فنی از کشور های گرجستان، ازبکستان، آذربایجان، روسیه، ترکیه، جمهوری خود مختار آکجارا گرجستان، مولداوی، هندوستان، رومانی، افغانستان، تاجیکستان، پاکستان و تیم های ملی ایران الف و ب در این مسابقات حضور و با هم به رقابت خواهند پرداخت.
ستوده نژاد خاطرنشان کرد: در این رقابت ها مهمانان ویژه ای همچون دکتر هاشمی وزیر محترم ورزش و جوانان، دکتر اسبقیان معاون محترم توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، سردار باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای و مهمانان خارجی همچون ابراهیم اوستک رئیس شاخه کشتی سنتی اتحادیه جهانی کشتی و رئیس فدراسیون کشتی پهلوانی ترکیه و جمعی از مسئولین استانی و کشوری حضور خواهند داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان تصریح کرد: این رقابت ها در شش وزن دنبال می شود و در پایان بازوبند پهلوانی توسط وزیر محترم ورزش و جوانان به بازوی قهرمان این مسابقات بسته می شود. همچنین این رقابت ها از شبکه های سه و شبکه ورزش به صورت زنده پخش خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.