هدف از تیمداری مالک باشگاه تراکتور در دسته ۳ 

محمدرصا زنوزی گفت: تیم فوتبال رخش خودرو برای شناسایی استعدادهای فوتبال آذربایجان شکل یافته است.
عصر آزادی آنلاین: مالک باشگاه تراکتور در خصوص تیم‌داری رخش خودرو در لیگ سه، مطرح کرد: باتوجه به حمایت‌مان از تراکتور، قوانین AFC اجازه نمی‌دهد تیم دیگری در لیگ برتر و دسته یک داشته باشیم. به همین دلیل رخش خودرو در لیگ‌های پایین‌تر حضور دارد و هدف‌مان انجام وظایف اجتماعی و سرمایه‌گذاری در راستای کشف استعدادهای این مرز و بوم است.
وی در خصوص ورود تراکتور به بورس، گفت: یک‌سری کارهای زیرساختی برای تراکتور انجام می‌دهیم و ورود به بورس را متوقف کرده‌ایم. تولید یکی از کارها همین خرید سهام معادن و شرکت‌ها است. البته طبق قوانین، باشگاه‌ها نمی‌توانند بیش از 20 درصد سهام یک شرکت را خریداری کنند. همچنین مگا اپلیکیشن باشگاه که اپلیکیشن‌های دیگر را در خود جای داده، به زودی آغاز به کار خواهد کرد. ما در گذشته به اهداف‌مان در خصوص اپلیکیشن دست نیافته بودیم، ولی اینبار شاهد کار متفاوت‌تر خواهیم بود که فاز اول آن با بلیت فروشی هواپیما، قطار و … آغاز می‌شود.
زنوزی خاطرنشان کرد: سهام دو باشگاه تهرانی را در بورس عرضه کرده‌اند و اکنون با مشکل مواجه شده‌اند. البته ما می‌خواستیم پس از تعریف منابع درآمدی برای تراکتور، سهام باشگاه را در بورس عرضه کنیم. اگر حمایت بخش دولتی نباشد، ارزش سهام باشگاه‌‌های مذکور بیش از این افت می‌کند.
وی با بیان اینکه میزان مشارکت دریک در این پروژه معدنی 65 درصد است، بیان کرد:7 درصد سهم باشگاه تراکتور، 5 درصد سهم شرکت بورسی فکمند، 5 درصد سهم شرکت بورسی وآفر، یک درصد سهم گروه توسعه سرمایه‌گذاری دریک و مابقی سهم هلدینگ سرمایه‌گذاری فولاد گستر کوثر که از مجموعه‌های معدنی ما است، خواهد بود. قابل ذکر است باشگاه تراکتور هیچ‌گونه هزینه‌ای برای خرید این سهام تقبل نکرده است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.