شهردار تشریح کرد

آمادگی تبریز برای جذب ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری اتاق ایران

شهردار تبریز به تشریح ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری تبریز و آذربایجان شرقی پرداخت.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، یعقوب هوشیار در دیدار با رئیس اتاق ایران، اظهار کرد: انتخاب آقای حسن‌زاده به عنوان رئیس اتاق ایران ظرفیت مناسبی برای توسعه طرح‌های سرمایه‌گذاری استان و معرفی ظرفیت‌های بالقوه در حوزه‌های مختلف شهری، بازرگانی، صنایع و معادن است.

وی با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز خاطرنشان کرد: بخش علمی همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تبریز در آبان ماه سال جاری برگزار شده و بخش عملی آن خرداد سال آینده برگزار می‌شود.

هوشیار یادآور شد: در همایش سرمایه‌گذاری پیش ‌رو آماده بهره‌مندی از ظرفیت‌های اتاق ایران در معرفی تجار و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه‌گذاری در تبریز هستیم.

شهردار تبریز همچنین در دیدار با مجیدرضا حریری، رئیس اتاق مشترک ایران و چین، با اشاره به نهایی شدن فرایند اخذ فاینانس خارجی متروی تبریز، تحقق این امر را موجب توسعه و تکمیل خط دوم قطار شهری تبریز دانست.

مجیدرضا حریری، رئیس اتاق مشترک ایران و چین نیز در این دیدار تبریز را یکی از محورهای پروژه‌های مشترک ایران و چین معرفی کرد.

وی افزود: تبریز به عنوان یکی از محورهای سرمایه‌گذاری در دستور کار اتاق مشترک ایران و چین قرار دارد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار همچنین در دیدار جداگانه‌ای با هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت کبریت ستاره ممتاز، آخرین وضعیت پروژه سرمایه‌گذاری مشترک با این شرکت را مورد بررسی قرار داد.

منبع/ ایستا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.