تراکتور از حیث تعهدات قراردادی بهترین باشگاه در لیگ برتر است

مدیر عامل باشگاه تراکتور گفت: باشگاه تراکتور از حیث تعهدات قراردادی بهترین باشگاه در لیگ برتر است.

عصرآزادی آنلاین: نصیرزاده با بیان اینکه تراکتور از نظر سخت افزاری یکی از بهترین باشگاه‌های ایرانی است، بیان کرد: تراکتور از حیث تعهدات قراردادی شاید بهترین باشگاه در لیگ برتر باشد و جا دارد بابت تمام راهنمایی‌ها و پشتیبانی‌های مادی و معنوی از آقای مهندس زنوزی تشکر کنیم. قدردان زحمات ایشان هستیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره درخواست هواداران مبنی بر تمدید قرارداد بازیکنانی نظیر گوستاوو واگنین، بیان کرد: باتوجه به اینکه آقای پاکو خمز برای فصل بعد نیز با ما قرارداد دارد، فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه مبتنی بر درخواست‌های ایشان است. در این راستا در صورت درخواست ایشان و تمایل خود بازیکن، قرارداد بازیکنان مدنظر تمدید خواهد شد. البته این نوید را به هواداران می‌دهم که صحبت‌های مقدماتی با چند بازیکن برای تمدید قرارداد انجام شده است.

وی تأکید کرد: ما در سال‌های اخیر نهایت تلاش‌مان را انجام داده‌ایم که جدایی بازیکنان و مربیان خارجی و داخلی با توافق طرفین انجام شود تا پرونده مالی برای باشگاه به وجود نیاید.

پیگیری‌های باشگاه برای اخذ مجوز حرفه‌ای

نصیرزاده با اشاره به تلاش باشگاه برای اخذ مجوز حرفه‌ای، گفت: همچون فصل گذشته، امسال نیز اقدامات لازم را برای اخذ مجوز حرفه‌ای انجام می‌دهیم تا در صورت کسب سهمیه آسیایی، مشکلی از حیث مجوز حرفه‌ای نداشته باشیم. در این راستا کارگاه‌های آموزشی صیانت از یکپارچگی ورزشی، قوانین داوری فوتبال و کنترل هوش هیجانی که از ملزومات اخذ مجوز حرفه‌ای بوده، برای اعضای تیم توسط مدرسان اعزامی از سوی فدراسیون فوتبال و مورد تأیید AFC برگزار شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.