در گرامیداشت قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز انجام شد؛

خدمات رسانی ناوگان اتوبوسی آذربایجان شرقی به مسافران مشتاق رهبری

برای این سفر ۷۵ دستگاه اتوبوس انتقال دو هزار و ۲۰۰ نفر به تهران را انجام دادند 
عصرآزادی/ سرویس شهرستانها: معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: ۷۵ دستگاه اتوبوس برای جا‌بجایی مسافران دیدار با رهبری در نظر گرفته شده بود که دو هزار و ۲۰۰ نفر را به تهران منتقل کردند.
کاظم تیمورزاده در این خصوص گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای وظایف ذاتی خود برای خدمت رسانی به مردم استان، ۷۵ دستگاه اتوبوس را برای اعزام مردم استان به تهران در نظر گرفته بود که از ساعت ۱۹ شنبه ۲۸ بهمن به سمت تهران حرکت کرده و صبح روز بعد بدون هیچ مشکل، مسافران را به مقصد بازگرداندند.
وی با اشاره به اینکه اداره کل راهداری و پلیس راه استان به همراه انجمن مربوطه بازدیدهای فنی از اتوبوس ها را انجام دادند اضافه کرد: به رغم اینکه کارشناسان ما طبق چک لیست های مربوطه سلامت فنی اتوبوس های مربوطه را تایید کرده بودند، سه دستگاه اتوبوس معین به دنبال این اتوبوس ها ارسال شد تا اگر به هر دلیلی اتوبوسی نتوانست کار انتقال مسافران را انجام دهد، مسافران به اتوبوس معین منتقل شده و معطل نمانند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی تاکید کرد: ۷۵ راننده و به همین تعداد کمک راننده، آموزش های لازم را دریافت کرده بودند تا مسافران را در کمال صحت و سلامت به مقصد رسانده و برگردانند.
تیمورزاده افزود: مجمتع های بین راهی و نمازخانه های موجود در مسیر نیز طبق بررسی های صورت گرفته آمادگی پذیرایی از مسافران را داشت و به مسافران خدمات رسانی کردند.
وی با اشاره به اینکه سیستم حمل و نقل زمینی بخش مهمی از جابه‌جایی مسافر و بار کشور را برعهده دارد یادآور شد: ناوگان اتوبوسی آذربایجان شرقی در برهه های مختلف از جمله ایام اربعین، دهه پایانی ماه صفر و سایر مناسبت ها، بار اصلی جا‌ به جایی هم استانی ها را بر عهده می گیرد.
شایان ذکر است مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ در گرامیداشت چهلم شهدای قم قیام‌ کرده و نهضت چهلم ها را در کشور به راه انداختند که این چهلم ها در نهایت به پیروزی انقلاب ۵۷ منجر شد و از سال ۱۳۸۱ تاکنون جمعی از مردم آذربایجان شرقی به نمایندگی از اقشار مختلف مردم استان برای گرامیداشت سالروز این قیام هر سال با رهبر انقلاب دیدار می کنند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.