آنچه در مراسم سالروز تاسیس بیمه دی در تبریز گذشت؛

حرکت در مسیر تحول دیجیتالی استراتژی کلان بیمه دی برای ۱۴۰۳

عصرآزادی آنلاین/ سرویس بانک و بیمه/ شهرام صادق زاده: در مراسم نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه دی، معاون فنی این بیمه با اهدای لوح و یادبود از بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی به خاطر پشتیبانی و حمایت از بیمه دی استان قدردانی نمود.
در این مراسم که روز ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ در تبریز برگزار شد احمد صفرزاده معاون فنی بیمه دی، لوح سپاس و یادبود علی اکبر سلمانی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی را در غیاب او، به رحمان اصلی زاده معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد استان اهدا کرد.
در این مراسم که با شعار “بیمه دی برای جبران” تدارک دیده شده بود همچنین، تعداد ۱۹ لوح سپاس به کارگزاران، بیمه گذاران، نمایندگان، بیمارستان ها و داروخانه های منتخب بیمه دی آذربایجان شرقی تقدیم گردید.

◾️تمام پرداختی ها به ایثارگران معزّز بابت هزینه درمان به روز است

مدیر بیمه دی در آذربایجان شرقی در مراسم گرامیداشت نوزدهمین سالروز تاسیس بیمه دی در تبریز گفت: در طول یک سال گذشته به ویژه از ابتدای سال ۱۴۰۲ با تدابیر دکتر موهبتی در رأس شرکت بیمه دی و همکاری تنگاتنگی که با بنیاد شهید و امور ایثارگران داریم، تمام پرداختی ها به ایثارگران معزّز بابت هزینه درمان به روز است و اگر نقصی در اسناد هزینه ایِ تحویل شده توسط ایثارگران عزیز نباشد، حداکثر ظرف ۷۲ ساعتِ کاری مطالبات ایشان پرداخت می شود.
“محمدرضا محمدیان” با اشاره به اینکه ماکسیمم بازه زمانی برای پرداخت هزینه های درمان، ۱۵ روز و در برخی موارد بیمارستانی، کمتر از یک ماه است افزود: اما غالب اسنادِ واصل شده که تکمیل باشند، در فاصلۀ ۲۴ تا ۷۲ ساعت ارزیابی و به پرداخت منجر می شود و در تلاشیم این زمان را همچنان حفظ کنیم تا زمینه رضایتمندی حداکثری ایثارگران عزیز فراهم شود.
وی اضافه کرد: پرداخت سریع مطالبات مراکز طرف قرارداد از جمله بیمارستان ها، درمانگاه ها، پزشکان، داروخانه ها و آزمایشگاه ها در بخش های دولتی، غیردولتی، خیریه و خصوصی نیز سیاستی است که با جدیت در سطح استان دنبال می کنیم و هدفگذاری کرده ایم در سال ۱۴۰۳ پرداختی های بیمه دی به مجموعه های طرف قراردادی که سرمایه خود را به میدان آورده اند، حتی کوتاه تر از زمان حاضر هم باشد.

◾️بیمه دی به افزایش سهم بازار با تمرکز بر سودآوری می اندیشد

معاون فنی شرکت بیمه دی نیز با اشاره به اینکه افتخار داریم برای ششمین سال متوالی قرارداد بیمه درمان تکمیلی ایثارگران عزیز را اجرا می کنیم گفت: معتقدیم اگر امروزه بیمه دی در عرصه بنگاهداری، به حد قابل قبولی در صنعت بیمه رسیده و در شاخص های عملکردیِ کلی، جزو ۵ شرکت برتر صنعت بیمه ایران قرار گرفته است بعد از لطف خدا به واسطه خیر و برکتِ ناشی از خدمت رسانی به خانواده های بزرگوار شهدا و ایثارگران عزیز بوده است.
“احمد صفرزاده” افزود: امیدوارم با اجرای سیاست ها و برنامه های استراتژیک که برای سال ۱۴۰۳ تدوین و به تازگی پس از توجیه مدیران استانی، به سراسر کشور ابلاغ شده است طی سال آینده با پشتکار قوی و با همت بلند در ارائۀ خدمت به مجموعۀ بیمه شدگان خصوصاً ولی نعمتانمان در قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران افتخارات جدیدی را رقم زنیم.
وی با ذکر این نکته که محور برنامه های استراتژیک بیمه دی در سال ۱۴۰۳ حرکت در مسیر تحول دیجیتالی است اضافه کرد: تحقق این راهبرد، به ارائه خدمات سریع و باکیفیت منجر خواهد شد لذا مهم ترین استراتژی سال ۱۴۰۳ بیمه دی در راستای بنگاهداری اقتصادی، افزایش سهم بازار با تمرکز بر سودآوری است که با ارتقای کمی و کیفی شبکه فروش قابل دستیابی است.

◾️پرسنل بیمه دی استان باید خدمت به قشر شریف ایثارگران را بداند

معاون سیاسی – اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اینکه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگ ترین دستاوردهای انقلاب و ابزاری برای تحقق مردم سالاری دینی است گفت: همه ما مدیون شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های آنان هستیم و خدمت به این‌ قشر که بهترین و شریف ترین انسان های جامعه هستند، توفیق بزرگی است که پرسنل بیمه دی باید قدر آن را بدانند.
“تراب محمدی” تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران را وظیفه ای مهم برای همگان به ویژه برای خادمان این خانواده ها در بیمه دی دانست و افزود: اگر نمی توانید مشکلی از مشکلات اعضای جامعۀ ایثارگری را رفع کنید، دستکم با خوش اخلاقی و لسان لین، رضایتمندی آنان را جلب کنید.
شایان ذکر است از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گروه صنعتی نجاتی، شرکت ارس پر بنیس، شرکت حمل و نقل ناقه آذر و علیرضا کیوانی به عنوان بیمه گذار منتخب، عسگر محمدی، علی ابراهیمی بهنام و رضا سعادتی به عنوان کارگزاران منتخب و نسرین قربانی، بهرام بهمن نیا و محمدحسن جداری به عنوان نمایندگان منتخب بیمه دی آذربایجان شرقی جزو تجلیل شوندگان بودند.
همچنین از بیمارستان های شهید محلاتی، بین المللی ولیعصر(عج)، شمس و بهبود تبریز و داروخانه های دکتر سیفی، دکتر خسروشاهی نائبی، دکتر علوی و خانم دکتر نامجو به عنوان بیمارستان ها و داروخانه های منتخب تجلیل به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.