دکتر حبیبه عباسی استاد عمران دانشگاه تبریز:در مجلس شورای اسلامی برای عمران و آبادانی تبریز ،اسکو و آذر شهر تلاش خواهم کرد

عصرآزادی آنلاین /  دکتر حبیبه عباسی عضو هیئت علمی رشته عمران دانشگاه تبریز گفت :شفافیت اصل بسیار مهمی در برنامه ریزی وتصمیم گیری در کشورهای پیشرفته بوده و در صورت راهیابی به مجلس این اصل را دنبال خواهد کرد. وی که با نامزدی برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز ،اسکو و آذرشهر به رقابت های انتخاباتی آمده است گفت :حضور نماینده ای از تبریز در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی می‌تواند به اخذ بیشتر اعتبارات ملی و شتاب دادن به طرح های نیمه تمام عمرانی استان آذربایجان شرقی کمک شایانی نماید. دکتر حبیبه عباسی استاد رشته عمران دانشگاه تبریز افزود: هم اکنون پروژه های عمرانی زیادی به صورت نیمه تمام در آذربایجان شرقی وجود دارد که بدلیل نبود اعتبار دولتی به حال خود رها شده و من امیدارم به عنوان فردی متخصص و درس خوانده ی رشته ی عمران بخشی از مشکلات نیمه‌تمام عمرانی استان را در صورت پیروزی در انتخابات دنبال نمایم و بهترین کمیسیون برای فعالیت‌های من کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی است. دکتر حبیبه عباسی که فوق لیسانس رشته عمران خود را از دانشگاه معتبر علم صنعت ایران و مقطع دکتری از دانشگاه تبریز اخذ نموده است به خبرنگار ما افزود: یکی از فاکتور های توسعه یافتگی گسترش زیر ساخت های مواصلاتی به صورت ریلی ، زمینی و هوایی بوده و تبریز و آذربایجان برای رشد و تعالی در این زمینه ها نیازمند سرمایه گذاری ملی است .

و علاوه بر آن باید زمینه های جلب مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری طرح های مواصلاتی نیز مد نظر قرار گیرد و تشویق گردد.
خانم دکتر حبیبه عباسی استاد دانشگاه تبریز تصریح کرد: در زیر ساخت های ریلی باید به اتصال خط اهن تبریز جلفا به کشور های قفقاز و همچنین از طریق ترکیه به فکر اتصال خطوط ریلی ایران به اروپا باشیم و همه ی اینها به زمینه ها و سرمایه گذاری های فنی و اعتباری ملی نیازمند است و در بودجه نویسی ملی باید اعتبارات لازم تخصیص یابد. وی ابراز امیدواری کرد در صورت پیروزی در انتخابات دوازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی از حوزه ی انتخابیه ی تبریز ، اسکو و آذرشهر برای عمران و آبادانی استان بزرگ آذربایجان شرقی و مرکز آن شهر تبریز تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت و همیشه برای تحقق کارهای بزرگ عمرانی در دیار خود همیت خواهد کرد .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.