یک کارشناس آذربایجانی حوزه بهداشت و درمان تاکید کرد؛

حفظ جان انسانها وظیفه پزشکان است

علی آجودان زاده: چرا بودجه ایجاد مرکز باروری ابرها در حالی که مستحق دریاچه اورمیه بود به یزد اختصاص یافت!؟

عصرآزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی: پزشک خیر آذربایجانی در جلسه هم اندیشی خود با تعدادی از اصحاب رسانه های آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ساکنان استانهای شمال غرب کشور از خشک شدن دریاچه اورمیه متضرر خواهند شد گفت: باید بودجه لازم جهت انتقال آب به نگین فیروزه ای آذربایجان صورت گیرد همانگونه که در موضوع خشک شدن زاینده رود، به استان اصفهان اختصاص یافت.
“علی آجودان زاده” با ذکر این نکته که آن دسته از نمایندگانی که شعار احیای دریاچه اورمیه به صورت پوپولیستی و عوام فریبانه را داشتند باید اکنون به ارائه توضیحات و اقناع افکار عمومی بپردازند افزود: متاسفانه بودجه ایجاد مرکز باروری ابرها نه در منطقه آذربایجان، بلکه در استان یزد تحقق یافت در حالی که دریاچه اورمیه مستحق مساعدت بود.
وی با اشاره به مشکلات حوزه صنعت، معدن و کشاورزی استان اضافه کرد: عدم برخورداری کشاورزان از نحوه توزیع نهاده های دامی، مشکلات عدیده ای را برای زحمتکشان بخش کشاورزی که تامین کننده عمده غذای مردم هستند به وجود آورده است که باید چاره ای برای آن اندیشیده شود.
آجودان زاده به مجاهدت های پزشکان و پرستاران در دوران شیوع ویروس کرونا پرداخت و یادآور شد: خوشبختانه با همکاری مردم و تلاش شبانه روزی کادر زحمتکش درمان، توانستیم آن روزهای سیاه را سپری نماییم لذا امروزه نیز نباید در مراکز دولتی با پدیده شوم زیرمیزی برای انجام عمل های جراحی مواجه باشیم که به طور حتم ناشی از عدم نظارت دولت و مجلس است.
این کارشناس حوزه بهداشت و درمان آذربایجان شرقی تاکید کرد: به عنوان پزشک، سوگندنامه ای را در راستای حفظ جان انسانها یاد کرده ام که همواره بر روی جزئیات آن که همانا موارد تهدیدکننده سلامتی مردم است پافشاری کرده ام که متاسفانه در ارتباط با مشکلات تنفسی و قلبی، عروقی، پیگیر مازوت سوزی نیروگاه تبریز هستیم که می تواند عامل بسیار خطرناکی برای سلامتی جان شهروندان باشد زیرا عارضه سرطان ریه به سبب مازوت سوزی نیروگاه تبریز حائز اهمیت زیادی در حیات ساکنان منطقه به شمار می رود.
عضو سابق شورای شهر تبریز در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص مازوت سوزی و عدم توقف آن تاکید کرد: وظیفه اصلی ما حفظ سلامت جان انسانهاست و در این خصوص سوگند خورده‌ام که پیگیر سلامت آنها باشم در همین راستا نیروگاه‌ها باید مجهز و صنعتی بشوند تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.