برگزاری مجمع عمومی و سالیانه هیات جودو استان آذربایجان شرقی

مجمع عمومی سالیانه هیات جودو استان آذربایجان شرقی با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدارسیون جودو روز سه شنبه 15 اسفند 1402 در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.
عصرآزادی آنلاین، مجمع عمومی سالیانه هیات جودو استان آذربایجان شرقی با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدارسیون جودو روز سه شنبه 15 اسفند 1402 در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.
در این نشست ابتدا رئیس هیات جودو استان آذربایجان شرقی، گزارشی از عملکرد فنی و مالی یکساله هیات استان در یک سال اخیر ارائه کرد و تقویم سال جاری هیات نیز مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه آرش میراسماعیلی رئیس فدارسیون جودو اظهار داشت: اخلاق مداری از جمله ویژگی هایی است که لازمه هر رشته بوده و آماده شنیدن گلایه ها و مشکلات ورزشکاران و هیات های ورزشی با رعایت اخلاق مداری هستیم.
وی افزود: امیدواریم در حوزه آموزش نیز توجه بیشتری صورت گیرد تا در آینده نیز شاهد حضور ورزشکاران در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.
میراسماعیلی خاطرنشان کرد: همکاری هیات های ورزشی با مجموعه های مختلف همچون شهرداری می تواند موجب پیشرفت آن رشته ورزشی شود که در تبریز با توجه به وجود ظرفیت های فراوان می توان از این موضوع بهره مند شد.
در پایان نیز روسای هیات های ورزشی شهرستان ها و تعدادی از ورزشکاران به ارائه مهم ترین مسائل و مشکلات خود پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.