مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از کمک به نیازمندان با رعایت کرامت انسانی خبر داد؛

چشم انتظار نذورات خیران در ماه رمضان هستیم

غلامعلی ملامهدی: طی ۱۱ ماه سال‌ جاری ۸۰۰ میلیارد تومان برای خانواده‌ها مستمری پرداخت شده است
عصرآزادی/ سرویس شهرستانها: مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با گزامیداشت هفته احسان و نیکوکاری گفت: ۲۲ روز بعد از پیروزی انقلاب در سال ۵۷کبه فرمان امام راحل کمیته امداد تاسیس شده و نشان دهنده این است که امام عزیز در اول نهضت، به محرومین توجه ویژه ای داشتند.
“غلامعلی ملامهدی” با بیان اینکه در سر فصل‌های متفاوت برای مددجویان خدمات ارایه می شود افزود: طی ۱۱ ماه سال‌ جاری ۸۰۰ میلیارد تومان برای این خانواده‌ها مستمری پرداخت شده است.
وی ادامه داد: سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان برای تامین مساکن نیازمندان هزینه شده است و ۱۱۴ میلیارد تومان وام های رهن مسکن و وام های کارگشایی پرداخت شده است.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه افرادی که نیازمند بوده و دهک‌های آنها زیر سه باشد برای ارائه خدمت به آنها آمادگی کامل داریم تاکید کرد: بعضاً شایعه‌هایی مطرح می شود که گویا صدقه های کمیته امداد در خارج از کشور هزینه می شود در حالی که این شایعات کار دشمن است تا مردم را از کمیته امداد ناامید کنند.
ملامهدی با اشاره به حدود ۲۰ هزار دانشجوی تحت پوشش این مجموعه اظهار کرد: تمرکز ویژه‌ای بر روی اشتغالزایی مددجویان داریم زیرا اگر بحث اشتغال حل گردد مددجویان می توانند سر پای خود بایستند، دولت سیزدهم نیز امسال ۱۴۵۰ میلیارد تومان از تبصره ۱۸ تسهیلات در اختیار کمیته امداد استان گذاشته تا برای مددجویان، افراد نیازمند و کسانی که سرپرست خانواده هستند وام پرداخت شود.
وی با تاکید بر اینکه عنایت های مردم باعث شده کمیته امداد استان در سطح کشور، رتبه اول در ایجاد اشتغال را کسب نماید یادآور شد: دست خیرین را می بوسم که همیشه همراه کمیته امداد بودند به طوری که ۳۱۰ مراکز نیکوکاری در سطح استان فعالیت دارند که در سطح محلات افراد نیازمند را تحت پوشش خود قرار داده اند.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در ماه رمضان آماده ایم احسان و نذورات مردم عزیز را با حفظ کرامت انسانی به دست خانواده های نیازمند برسانیم اذعان کرد: هیچ فاصله‌ای بین مردم  و کمیته امداد وجود ندارد و اگر همراهی مردم تداوم یابد می توانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.