آینده سازان فوتبال تبریز

امیرحسین بشارت: هدفم حضور در فوتبال اروپا است

بازیکن آینده دار فوتبال تبریز گفت: دوست دارم روزی پیراهن تیم تراکتور را بر تن کرده و به فوتبال اروپا ترانسفر شوم.
عصرآزادی آنلاین: امیرحسین بشارت یکی از استعدادهای فوتبال تبریز است که در باشگاه آلومینیوم حکمت رشد و پرورش یافته و آینده درخشانی برای وی قابل پیش بینی است.
امیرحسین بشارت متولد اواخر سال 1389 بوده و فوتبال را از 10 سالگی در آکادمی آلومینیوم حکمت زیر نظر مربیان مجرب این باشگاه آغاز کرده است.
بشارت در مورد اینکه چطور به فوتبال علاقمند شد، گفت: دیدن بازی های کریستین رونالدو من را به رشته فوتبال علاقمند کرده و تصمیم گرفتم که فوتبال را به عنوان رشته اصلی ورزشی ام انتخاب و بعد از تحقیقات پدرم، باشگاه آلومینیوم حکمت را برای آموزش من انتخاب کرده و در این باشگاه زیر نظر مربیان بزرگی چون خلیل احمدزاده و بابک ذوالرحمی که سابقه بازی در تیم تراکتور را داشتند، فوتبال را فرا گرفتم. همچنین از دیگر مربیانم می توانم به آقایان ناصر دشتی و حسین نعمتی اشاره کنم که در آموزش الفبای فوتبال به شکل اصولی من را خیلی کمک کردند.
امیرحسین بشارت افزود: الگوی ورزشی ام رونالدو و پدرم بوده و خانواده ام صفر تا صد در کنارم بوده و هر موفقیتی که در این راه را کسب کنم، مدیون حمایت های والدینم هستم.
وی که در پست وینگر چپ بازی می کند در مورد آرزوهایش گفت: هر فوتبالیستی تبریزی دوست دارد پیراهن تیم تراکتور را بر تن کند و دوست دارم روزی به تیم ملی رسیده و در فوتبال اروپا حضور یابم و این مستلزم تلاش و کوشش بسیار است و امیدوارم بتوانم در رسیدن به اهدافم موفق باشم.
بشارت در مورد باشگاه آلومینیوم حکمتی گفت: مدرسه فوتبال آلومینیوم حکمتی یکی بهترین مدرسه فوتبال های شهرمان هست و در موفقیت من نقش بسیاری داشت و جا دارد از مدیریت باشگاه آقایان حکمتی و مربیان تیم تشکر نمایم.
بشارت طرفدار بازی های قائدی است و در این مورد گفت: در جام ملت های آسیا بازی های قائدی را دنبال می کردم و خیلی سبک بازی اش را دوست دارم.
این بازیکن خوش تکنیک تیم باشگاه آلومینیوم حکمتی از مهارت های بالای فردی در فوتبال برخوردار بوده و قادر است با روپایی زدن به توپ در مدت طولانی هنرنمایی کند.
وی در مورد شیرین ترین خاطره ورزشی اش گفت: قهرمان شدن در مسابقات درون باشگاهی در سال ۱۴۰۰ که اولین حضورم در فوتبال بود، شیرین ترین خاطره ام بود و امیدوارم بتوانم با قهرمانی در لیگ استان و طی کردن پله های ترقی در فوتبال، این موفقیت هایم را تداوم بخشم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.