در سفر معاونین وزارت ورزش و جوانان به تبریز چه گذشت

معاونین وزارت ورزش و جوانان به تبریز در سفر یک روزه خود به تبریز با امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی دیدار داشتند
عصرآزادی آنلاین: دکتر سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، دکتر مریم کاظمی پور معاون توسعه امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با استقبال دکتر ستوده نژاد مدیر کل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان وارد تبریز شدند.
دیدار معاونین وزارت ورزش و جوانان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و دکتر مریم کاظمی پور معاون توسعه امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضرت آیت الله دکتر آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که امامی معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  سید محمد حسین بلاغی مدیر کل ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی دیگر از مسئولین حضور داشتند، در خصوص ابعاد مختلف فرهنگی و ورزشی و ظرفیت های گسترده استان گفتگو شد.
دیدار معاونین وزارت ورزش و جوانان با استاندار آذربایجان شرقی
دکتر سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و دکتر مریم کاظمی پور معاون توسعه امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان روز جمعه ۱۷ فروردین ماه با دکتر رحمتی دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که امامی معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  سید محمد حسین بلاغی مدیرکل ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی دیگر از مسئولین حضور داشتند، در خصوص ظرفیت های فرهنگی و ورزشی استان آذربایجان شرقی جهت میزبانی از رویداد ها و جشنواره های فرهنگی و ورزشی گفتگو شد.
بازدید معاونین وزارت ورزش و جوانان از سالن پور شریفی و شهید اقدمی تبریز 
سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و مریم کاظمی پور معاون توسعه امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و امامی معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین از سالن های پور شریفی و شهید اقدمی تبریز بازدید کردند.
در ادامه این سفر سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در سفر به استان آذربایجان شرقی با جمعی از پیشکسوتان ورزش استان دیدار و گفتگو کرد.
همچنین اسبقیان معاون وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان آذربایجان شرقی با حضور در تمرینات استعداد یابی والیبال آذربایجان شرقی از نزدیک با بازیکنان و مربیان این رشته دیدار و گفتگو کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.