عملکرد درخشان باشگاه مس سونگون 

باشگاه مس سونگون عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشته است.
عصرآزادی آنلاین: با وجود انتقادهایی که از این باشگاه می شود اما با بررسی نتایج این باشگاه به این نتیجه می رسیم که عملکرد این باشگاه قابل قبول  حتی فراتر از انتظار بوده است.
شاید تنها بهانه منتقدین نایب قهرمانی تیم فوتسال این باشگاه باشد. اما فراموش نکنیم مس سونگون با وجود 5 بار قهرمانی در لیگ برتر فوتسال کشور، 5 بار هم قهرمان نشده و یا نایب قهرمان و یا در ده سوم قرار گرفته و همیشه بین 3 تیم برتر و روی سکو بوده است.
تیم والیبال مس سونگون در آخرین لحظه و فقط برای حضور در لیگ دسته یک کشور بسته شده بود و با ترکیب بومی و میانگین سنی 22 سال به مرحله پلی آف صعود و تیم سپاهان با مربی خارجی اش را مغلوب و در رده سوم لیگ در بین 24 تیم قرار گرفت.
در بحث تکواندو تیم نوجوانان و جوانان مس سونگون در لیگ برتر حضور داشتند که قهرمانی نوجوانان پسران و مقام چهارم بانوان عملکرد بسیار خوب تکواندو مس را حکایت داشت ضمن اینکه ۲ تکواندوکار دختر و یک مربی خانم به همراه یک تکواندوکار پسر از باشگاه مس سونگون به تیم‌ملی دعوت شدند و حاصل آن قهرمانی رادین زینالی در مسابقات جهانی و نایب قهرمانی پینار لطفی زاده در آسیا بود.
تیم شنا این باشگاه در لیگ برتر نایب قهرمان شده و تیم شمشیربازی هم در لیگ برتر فعلا در رده دوم قرا دارد و این در حالی است ترکیب این دو تیم صد در صد بومی است.
فوتبال در اولین سال حضورش در لیگ دسته یک قرار بود در میانه های جدول ماندش در لیگ را ثبیت کند اما با کمترین هزینه و با نتایج درخشان در مکان هفتم قرار گرفته و با تیم ششم هم امتیاز بوده و هر دو تیم اول و دوم جدول را هم مغلوب کرده است.
در فوتبال پایه تیم امید این باشگاه به مرحله نهایی لیگ مناطق صعود و تیم نوجوانان هم قهرمان استان آذربایجان شرقی شده است.
در فوتسال پایه هم تیم امید به مقام دوم لیگ برتر بعد از چندین سال، تیم جوانان به مقام دوم دسته یک و برای اولین بار صعود به لیگ برتر، و تیم نوجوانان به مقام دوم مناطق و صعود به لیگ دسته یک کشور نائل شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.