تراکتور،  نماد ورزش آذربایجان ، حال و هوای خوبی ندارد؟

■برای روزهای خوب تراکتور همه همدل و حامی شویم.
■حمایت از برند آسیایی مردم آذربایجان تکلیف همه ماست.
●●●●●●●●●●●●●
عصرآزادی آنلاین / کریم پاداش اصل- مؤسس اولین مدرسه فوتبال و رییس اسبق باشگاه تراکتور
برای کارهای بزرگ ، مردان بزرگ لازم است.
برای ۱۲۰ هزار نفر هوادار پر شور و شعور حاضر در استادیوم ، یک راهبر و یک سرمربی هم وزن و همسطح میخواهد، یک  سر مربی مقتدر و بادانش که با علم روز و جامعه شناسی آشنائی داشته باشد و بداند و بفهمد که تراکتور،دنبال کسب تجربه نیست وآزمایشگاه  هم نیست که  هربازیکنی را به محک بکشد، سر مربی باید بداند و عمیقادرک بکند که هربازی برای هوادار حکم فینال را دارد و بسیار با ارزش است.
اگر در بعضی مواقع هم هواداران، شعار《عیبی یوخ 》سر میدهند از ته دل نیست و  بلکه  همه می دانیم که خیلی هم عیب دارد واگذاری بازیها در مقابل تیمهای غیر همسطح برای هواداران فهیم، قابل قبول و توجیه پذیر نیست.
سرمربی باید بداند که برای هر باخت ناباورانه ؛قلب یک هواداری از کار می افتد و بداند که این تیم با خون وپوست هواداران عجین شده ،پا گرفته و برند شده است.
امروز وجود مالکی همچون جناب زنوزی برای ورزش ما ، یک نعمت و یک استثناء است.
کجای این کشور سراغ دارید مردی ، عاشقانه و شجاعانه پای پیش بگذارد و بخاطر اعتلای فوتبال شهر و دیارش هزینه‌های آنچنانی بکند و صبور باشد و متحمل در مقابل تهمت ها و انگ ها و توهین ها … چطور میشود وقتی تیم پیروز میشود همه بهمدیگر تبریک میگویند و بردتیمشان را بخود نسبت میدهند و اما وقتی تیم نتیجه را واگذار می کند نوک حملات ناجوانمردانه به سوی شخص مالک آن نشانه می رود و هر کدام از دست اندرکاران  از در عقبی استادیوم جیم می شوند و مالک را تنها می گذارند.
تیمهای سرشناس تهران کاسه بدست بدنبال اسپانسر هستند و تاحال  هم موفق نشده اند.
ماها ، بایستی قدر شناس زحمات این مالک بزرگ منش باشیم..داشتن مشاوران خوب،همراهی مدیران ورزش،صاحب نظران،اهل دانش فوتبال،حمایت هواداران و از حواشی دور شدن‌ها بسیار در این موقع بحرانی حیاتی است.
برای تداوم موفقیت این تیم باز هم تشویق و همراهی تماشاگران لازم است.و حمایت‌های مدیران و دست اندرکاران ورزش نیز همچنین،ولی از همه مهمتر باید به فکر فردای این تیم باشیم.
مشاوران و آنالیز های خوب در کنار مربی با دانش و به روز ،تمرین بیشتر ،تقویت آکادمی ها و توجه به استعداد یابی و جذب بازیکنان بومی و عاشق و خستگی ناپذیر در میدان و تعصب به پرچم بلند تراکتور و پرهیز از جو زدگی و شعارهای هنجارشکن علیه تیم ها و یا مسائل غیر ورزشی و فرار از حاشیه سازی همه و همه می تواند تراکتور را به روزهای خوب و پیروز در میادین داخلی و خارجی کمک شایان نماید.
تراکتور نماد خوشیها،قهرمانیها،جنگندگی و پیروزی مردم خوب آذربایجان است همه موظف به یار دوازده هم این تیم محبوب و بزرگی هستیم که امروزه عنوان پر طرفدارترین تیم لیگ برتری و باشگاهی قاره کهن آسیا را دارد.برای حفظ این عنوان و برند بزرگ حمایت‌ها و تصمیمات هوشمندانه و  حرفه ای را قدر نهیم و با وحدت و انسجام و همدلی و یکدلی برای پیروزی تیم محبوبمان به پیش برویم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.