دومین دوره انتخابات استانی شبکه های تخصصی NGOهای آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد؛

اشتغال دغدغه اصلی جوانان

دبیر شبکه کارآفرینی و اشتغال پذیری جوانان آذربایجان شرقی: امسال شاهد عملیاتی شدن برنامه شبکه کارآفرینی در سطح استانها خواهیم بود دومین دوره انتخابات استانی شبکه های تخصصی تشکل ها و NGOهای آذربایجان شرقی با حضور ناظر ویژه وزارت ورزش و جوانان با معرفی نفرات منتخب به کار خود پایان داد.

به گزارش عصرآزادی آنلاین، انتخابات شبکه های تخصصی تشکلهای مردم نهاد جوانان استان آذربایجان شرقی روز ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در خانه جوان تبریز برگزار شد.

در این مراسم پس از پایان مراحل رای گیری، وحید پوررضوی با کسب اکثریت آرا به عنوان دبیر شبکه کارآفرینی و اشتغال پذیری جوانان استان، فاطمه اسدی در شبکه ازدواج و جوانی جمعیت، ناصر زارع برای شبکه میراث فرهنگی و گردشگری، بهزاد صادقی برای شبکه محیط زیست و مهتاب نوروزی برای شبکه سلامت اجتماعی انتخاب شدند.

دبیر شبکه کارآفرینی و اشتغال پذیری جوانان آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت سازمان های مردم نهاد در اشتغال جوانان به “عصرآزادی” گفت: مسئله اشتغال، دغدغه اصلی جوانان است که با توجه به برنامه ریزیه های صورت گرفته توسط وزارت و پیگیری های آقای سالار رفیعی زنجانی دبیر ملی شبکه کارآفرینی کشور در سال گذشته، امسال شاهد عملیاتی شدن برنامه شبکه کارآفرینی در سطح استانها خواهیم بود.

“وحید پوررضوی” افزود: چندین طرح و برنامه جهت تسهیل شرایط اشتغال جوانان توسط سازمانهای مردم نهاد استانها از جمله در آذربایجان شرقی صورت خواهد گرفت که می توان به برگزاری کارگاه های مرتبط، برگزاری دوره های آموزشی مهارت محور، آشنایی جوانان با مشاغل بِروز دنیا و هرگونه برنامه دیگر جهت برداشتن گامی مثبت برای کاهش بیکاری نسل جوان اشاره کرد که با حمایت ارگان های متولی محقق خواهد شد.

شایان ذکر است این انتخابات با حضور دبیران سازمان های مردم نهاد آذربایجان شرقی برای انتخاب دبیران ۱۴ شبکه تخصصی به صورت جداگانه برگزار شد و طی آن، دبیران ۵ شبکه تخصصی به دلیل حضور اعضای آنها انتخاب شده و مابقی شبکه های تخصصی استانی با هماهنگی وزارت متبوع، در روزهای آتی برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.