امان زاده: استان آذربایجان شرقی همواره ملی پوشان زیادی داشته است

جواد امان زاده معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: فدراسیون تنیس روی میز ایران در سال های اخیر پیشرفت خوبی داشته است و نتیجه آن در کسب سهمیه المپیک و نتایج مسابقات بین‌المللی مشاهده می شود.
عصرآزادی آنلاین: مجمع عمومی سالیانه هیات تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر علی قارداشی رئیس فدارسیون تنیس روی میز روز دوشنبه یکم مرداد ماه۱۴۰۳ در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
در این نشست ابتدا نوبهار رئیس هیات تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی، گزارشی از عملکرد فنی و مالی یکساله هیات استان در یک سال اخیر ارائه کرد و تقویم سال جاری هیات نیز مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه جواد امان زاده معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در این مجمع با تقدیر از رییس فدراسیون تنیس روی میز استان گفت: قطعا فدراسیون تنیس روی میز ایران در سال های اخیر پیشرفت خوبی داشته است و نتیجه آن در کسب سهمیه المپیک و نتایج مسابقات بین‌المللی مشاهده می شود.
وی افزود: بر اساس سیاست های اداره کل ورزش و جوانان استان یک برنامه راهبردی بر اساس آمایش شهرستانی آماده شده است و بر اساس این برنامه پیش خواهیم رفت.
امان زاده خاطر نشان کرد؛ این رشته از جمله رشته هایی است که می توان در سطح جامعه فعال کرد و ورزشکاران و استعدادهایی همچون فراز شکیبا کشف شوند.
در ادامه علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز استان تصریح کرد: ورزشکاران سرمایه های کشور هستند و وظیفه ما حمایت از آنهاست و خوشبختانه استان آذربایجان شرقی همواره ملی پوشان زیادی داشته است.
وی افزود: تمام تلاش خود را در حمایت از این رشته بکار می گیریم تا شاهد درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بزرگ ملی و بین المللی باشیم.
رییس فدراسیون تنیس روی میز در پایان اعلام کرد: خوشبختانه با کمک های خوبی که به فدراسیون شده است می توانیم در گسترش این رشته تلاش کنیم و در همین زمینه از مساعدت های انجام شده تشکر می کنم.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.