پایان نمایش “نه سرخ نه سبز سفید بود”

عصرآزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی:

نمایش صحنه ای بسیار متفاوت “نه سرخ نه سبز سفید بود” به کارگردانی و تهیه کنندگی “شقایق عوض زاده” با بازی منحصر به فرد “مسعود نیک قلب” که از 17 تیر در تماشاخانه سیمرغ آغاز شده بود 5 مرداد برای آخرین شب روی صحنه رفت.

عصرآزادی آنلاین – علیرضا نیاکان؛ نمایش نه سرخ نه سبز سفید بود یک نمایش منولوگ از داستان زندگی شمرخوانی است به نام عباس، که به خاطر نذر مادرش برای شال سرخ تعزیه، شمرخوان مجلس تعزیه شده است. با وجود اینکه این نقش منفی تاثیرات دلخراش زیادی روی زندگی عباس گذاشته است، اما او با تمام وجود برای زنده نگه داشتن وقایع کربلا به کار خود ادامه می‌دهد.

شقایق عوض زاده کارگردان این نمایش در مورد انتخاب بازیگر این نقش گفت: مسعود نیک قلب بهترین گزینه برای بازی در این نقش بود. چون علاوه بر توانایی بازی در صحنه تئاتر، تجربه بازی میدانی را داشته، و از طرفی سابقه بازی در چندین کار مذهبی از سال 1394 در ماه کبود، کربلا زیباست، روایت کربلا، روایت عاشقی، سقای حرم، چشم انتظار، عشاق که در همگی بازیگر نقش های منفی، از سرباز اشقیا تا شمر و شیطان را بازی کرده بود و آشنایی کاملی با شرایط زندگی افراد منفی خوان مجلس امام حسین را داشت و با توجه به نظر مخاطبانی که نمایش نه سرخ نه سبز سفید بود را دیده اند مطمئن شدم که انتخاب مسعود نیک قلب برای این نقش انتخاب کاملا درستی بود.

از جمله کسانی که در اجرای این کار کنارمان بودند:

مدیر هنری: حمید عبدالحسینی
دستیار کارگردان: فائزه عاطفی
طراح صحنه: حمید عوض زاده
طراح لباس: ملیحه سادات حسینی دلچه
عکاس: حوریه قاسمی
روابط عمومی: علیرضا نیاکان، سیده سعیده سپیده موسوی سالار

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.