انتصاب دبیر شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در استان؛

زینب عربی مسئول هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی آذربایجان شرقی شد

عصرآزادی آنلاین/ سرویس فرهنگی: بانوی پرتلاش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای آذربایجان شرقی‌ به عنوان دبیر شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در این استان منصوب شد.
وحید قربانی – رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی – “زینب عربی” را به عنوان دبیر شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در آذربایجان شرقی منصوب کرد.
در بخشی از ابلاغیه انتصاب زینب عربی به این سمت خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی آمده است: برای انجام امور ارتباطی، تبلیغاتی، اطلاع رسانی و رسانه ای مطابق با استانداردها و سیاست های تعیین شده در وزارت متبوع و همچنین بهره‌برداری از ظرفیت و توان تخصصی نیروهای موجود، مستدعی است دستور فرمایید با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده سرکار خانم زینب عربی از پرسنل روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آن استان، نامبرده به‌عنوان دبیر شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی استان آذربایجان شرقی، مسئولیت پیگیری تشکیل جلسات منظم، اجرای مصوبات شورا، هماهنگی های اجرایی و رسانه ای سفرهای استانی و سایر امور مربوطه را با هماهنگی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان عهده دار شوند.
انتصاب زینب عربی به عنوان دبیر شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در استان از طرف سید احمد موسوی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیز به ادارات کل تابعه وزارت در این استان ابلاغ گردید.
ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه آهن آذربایجان، فرودگاه های آذربایجان شرقی، شرکت عمران شهرهای جدید، آزمایشگاه مکانیک خاک، هواشناسی، بنادر و دریانوردی و بانک مسکن،‌ ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی هستند که مسئولیت هماهنگی روابط عمومی های آنها با شورا می باشد.
شایان ذکر است زینب عربی تجربه کار در روابط عمومی ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای آذربایجان شرقی را در کارنامه خود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.