ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی

به گزارش عصر آزادی آنلاین، امام جمعه کلیبر با بیان این‌که استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است، تأکید کرد: با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا متقی‌فر در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان، افزود: اکنون با توجه مشکلات عمومی و هم‌چنین توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب در کم رنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رای، حضور و تشویق مردم برای مشارکت در رای گیری یک واجب دینی است.

وی برپایی جلسات مختلف و تشکیل “گفتمان انقلابی” را برای ترغیب حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای بسیار موثر عنوان کرد و از مسئولان خواست تا مردم را در جهت انتخاب فرد اصلح و کارآمد براساس شاخص‌های انقلاب آگاهی کنند.

وی از جمله شاخص های انتخاب فرد اصلح و کارآمد در انتخابات سال ۱۴۰۰ را تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری ذکر کرد.

فرماندار کلیبر نیز در ادامه این جلسه، حضور حداکثری در انتخابات شوراهای اسلامی را مهم برشمرد و خواستار توجه ویژه مسئولان و مردم به این امر شد.

عدالت حاجی پور با بیان این‌که تاکنون هیچ کدام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا رد صلاحیت نشده‌اند، افزود: با تدبیر مسئولان ارشد شهرستانی و شورای نظارت هیچ مشکلی در این رابطه نداریم و کاملا آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه و به دور از هرگونه حاشیه هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.